بوفون: ایتالیا هویت جدیدی پیدا کرده است

بوفون: ایتالیا هویت جدیدی پیدا کرده است

اسطوره فوتبال ایتالیا در آستانه بازی سوم تیمش در مقدماتی جام‌جهانی 2018 از هویت جدید لاجوردی‌ها حرف زد.

 به گزارش کاپ، جان‌لوئیجی بوفون، دروازه‌بان افسانه‌ای تیم ملی ایتالیا در آستانه بازی امشب تیمش مقابل مقدونیه در هفته سوم مقدماتی جام‌جهانی 2018 ادعا کرد لاجوردی‌ها با سرمربی جدید هویت تازه‌ای یافتهاند.

 او صحبت‌هایش در کنفرانس خبری پیش از بازی را با اظهارنظر درباره ریکاردو مونتولیووی آسیب‌دیده شروع کرد: برای ریکاردو آرزوی بهبود هر چه سریع‌تر را دارم. از هوادارانی که او را در تیم ملی هو می‌کنند، ناراحتم. مونتولیوو همیشه با تمام قلب و روح خود برای تیم ملی بازی کرده است. ریکاردو بارها در تیم ملی آسیب دیده اما هرگز از پوشیدن این لباس خسته نشده.

 او درباره بازی قبلی ایتالیا مقابل اسپانیا اظهار داشت: در 60 دقیقه اول اصلا خوب بازی نکردیم. اشتباه من تیم را در شوک فرو برد اما خوشبختانه به جریان بازی بازگشتیم و نه تنها گل خورده را جبران کردیم بلکه تا آستانه پیروزی هم پیش رفتیم. تیم ما با مربیگری ونتورا هویت جدیدی یافته و اگر همیشه مانند 20 دقیقه آخر بازی با اسپانیا ظاهر شویم به موفقیت‌های بزرگی دست می‌یابیم. البته برای خوب بازی کردن نباید تا زمان عقب افتادن از رقبا صبر کنیم و موظفیم از شروع بازی قدرتمندانه ظاهر شویم.

 او درباره مقدونیه، رقیب امشب تیمش اظهار داشت: مقدونیه رقیب قابل احترامی است و نباید دستکم گرفته شود. آن‌ها در فوتبال ملی سابقه زیادی ندارند. پیروزی، راه ما در ادامه رقابت‌های مقدماتی را هموار می‌کند.در حال حاضر مسئولیت بزرگی دارم چون باید راهنمای جوانان نسل جدید و صاحبان تازه پیراهن تیم ملی ایتالیا باشم.البته کماکان وظیفه اول من، دفع توپ است! 

 او با صحبت درباره اخراج گراتزیانو پله از تیم ملی ایتالیا به اظهارات خود خاتمه داد: گراتزیانو با خودش کنار نیامد. نتوانست رفتارش را کنترل کند و مرتکب بی‌احترامی شد. ما به او فکر می‌کنیم چون عضوی از ماست اما درباره این بازیکن، فدراسیون و سرمربی تصمیم می‌گیرند، نه بازیکنان.