ساوت گیت: هو شدن رونی را درک نمی کنم

ساوت گیت: هو شدن رونی را درک نمی کنم

وبسایت رسمی برنامه نود - سرمربی تیم ملی انگلیس هو شدن کاپیتان این تیم توسط هواداران را درک نمی کند.

به گزارش وبسایت نود، گرت ساوت گیت که پس از کناره گیری سم آلاردایس به طور موقت سرمربی انگلیس شده پس از پیروزی 2-0 مقابل مالت در مقدماتی جام جهانی به هو شدن وین رونی توسط تعدادی از هواداران حاضر در ومبلی واکنش نشان داد.

ساوت گیت پس از بازی به نقل از وبسایت گل به خبرنگاران گفت:

انتقادها از رونی گاهی اوقات غیر منصفانه است اما او با شرایط کنار می آید و با غرور و افتخار برای کشورش بازی می کند و بازوبند کاپیتانی را بر بازو می بندد. به امثال تری، لمپارد و کول نگاه می کنم که انتقادهای شدیدی را تحمل می کردند اما کنار نکشیدند و به بازی برای کشورشان ادامه دادند در حالی که بقیه تصمیم گرفتند کنار بکشند.

این افراد می خواهند هر طوری شده برای انگلیس بازی کنند و رونی به این گروه تعلق دارد. هو شدن او را درک نمی کنم اما بنظر می رسد شرایط بر علیه او است و نمی دانم این وضعیت چگونه قرار است به رونی کمک کند. مطمئنا مردم به تعداد بازی های ملی رونی و آمار گلزنیش نگاه می کنند اما واقعا هو شدن او را درک نمی کنم.

می دانستیم توپ را در اختیار خواهیم داشت و باید ریتم بازی را تعیین کنیم و به همین دلیل تصمیم گرفتم از رونی در خط هافبک استفاده کنم. فکر می کنم تجربه و رهبری رونی در این هفته به تیم کمک کرد. من می خواستم دله آلی به دروازه حریف نزدیک باشد تا بتواند خط هافبک را به حمله وصل کند. او یک گل زد و می توانست یک گل دیگر هم بزند.

کار من فعلا کسب نتایجی است که انگلیس را در صدر گروه قرار دهد و موفق به این کار هم شدیم. مردم انتظار بیشتری داشتند و این را درک می کنم اما مهمترین چیز کسب پیروزی بود. از هفته ای که با تیم ملی سپری کردم لذت بردم اما ما می خواستیم 4 یا 5 گل بثمر برسانیم. البته فراموش نکنید مالت در مقدماتی یورو تنها با یک گل مغلوب کرواسی و ایتالیا شد.

2031