میکل: تلاش می‌کنم تا اولا آینا راضی شود برای نیجریه بازی کند

میکل: تلاش می‌کنم تا اولا آینا راضی شود برای نیجریه بازی کند

وبسایت رسمی برنامه نود - پس از اینکه اولا آینا درخشش فوق العاده ای در اولین دیدار چلسی در لیگ کاپ داشت، جان اوبی میکل اعلام کرد تلاش می‌کند تا هم‌بازی اش را راضی کند تا بجای انگلستان، برای تیم ملی نیجریه به میدان برود.

به گزارش وبسایت نود، آینا که در تابستان سال جاری با باشگاه لندنی قرارداد جدیدی امضا کرده است، در حال حاضر در تیم جوانان تیم ملی انگلیس به میدان می‌رود اما با توجه به اینکه پدر و مادر این بازیکن، نیجر هستند، احتمال دارد تا برای تیم ملی بزرگسالان نیجریه به میدان برود. جان اوبی مکل در مصاحبه با وبسایت  گل  اعلام کرد که تلاش می‌کند تا این بازیکن 20 ساله را راضی کند تا برای تیم ملی نیجریه به میدان برود، او در این خصوص گفت:

از او پرسیدم که چه زمانی برای تیم ملی نیجریه به میدان خواهی رفت؟ و او به شوخی جواب داد که هروقت تو از من دعوت کنی. احساس میکنم این مسئله‌ای است که می‌توان بر سر آن بحث کرد. اگر او بخواهد برای نیجریه بازی کند، باید با فدراسیون فوتبال صحبت کنیم تا از میزان جدیت او برای این تصمیم با خبر شویم. با این حال تا به حال نتیجه راضی کننده‌ای از او نگرفته ام چرا که او شور و اشتیاقی برای حضور در ترکیب نیجریه از خود نشان نداده است، احساس می‌کنم تصمیم دارد در تیم ملی انگلیس ادامه دهد. باید واکنش مثبتی از جانب او دریافت کنم تا موضوع را با مسئولین فدراسیون در میان بگذارم، با این حال باید منتظر بمانیم تا اولا تصمیمش را اتخاذ کند.

1899