کولو توره:بایی می‌تواند یکی از بهترین مدافعین تاریخ شود

کولو توره:بایی می‌تواند یکی از بهترین مدافعین تاریخ شود

وبسایت رسمی برنامه نود - حبیب کولوتوره معتقد است اریک بایی می‌تواند در منچستریونایتد به یکی از بزرگ‌ترین مدافعین دنیا تبدیل شود.

به گزارش وب‌سایت رسمی برنامه نود و به نقل از سایت گل، اریک بایی که در تابستان جاری از ویارئال به منچستر منتقل شده است، تحت هدایت ژوزه مورینیو به بازیکن ثابت منچستریونایتد تبدیل‌شده و حتی بازیکن ماه آگوست منچستریونایتد نیز شده بود. حالا حبیب کولوتوره که مثل بایی اهل ساحل‌عاج است و سابقه حضور در آرسنال، لیورپول و منچسترسیتی را دارد، لب به ستایش بایی گشوده است. وی به وب‌سایت منچستریونایتد گفت:

اریک کارش در منچستریونایتد را خیلی خوب شروع کرده و کل کشور ساحل عاج ابرای او خوشحالند. ما واقعا به او افتخار می کنیم.اریک می‌تواند یک بازیکن خیلی بزرگ برای منچستریونایتد و آینده این باشگاه باشد.او می‌تواند به بازیکن بسیار بسیار بزرگی برای منچستریونایتد تبدیل شود. او می‌تواند آینده منچستریونایتد باشد. کاری که او در منچستریونایتد انجام می‌دهد، شگفت‌انگیز است. به نظرم آینده خیلی روشنی در انتظار اوست. قطعاً او بهتر خواهد شد و اگر بتواند از مورینیو یاد بگیرد، آنگاه می‌تواند به یکی از بهترین مدافعان دنیا تبدیل شود. او قدبلند است، تکنیک خوبی دارد و دید بسیار بازی به زمین بازی دارد و درعین‌حال آرامش بسیار بالایی دارد. این مهم‌ترین ویژگی او محسوب می‌شود.

او می‌تواند به سطح بهترین مدافعان تاریخ باشگاه برسد. او جوان است و با کار کردن زیر نظر یکی از بهترین مربیان دنیا، خیلی چیزها یاد خواهد گرفت. او برای فوتبال بازی کردن به منچستر آمده و درعین‌حال، در کنار خانواده‌اش از این شهر لذت می‌برد. می‌توانید این موضوع را از نحوه بازی او برداشت کنید.

گفتنی است اریک بایی در تمامی بازی‌های شیاطین سرخ در فصل جاری لیگ جزیره به‌طور ثابت به میدان رفته است.

 1405