احتمال بالای خروج درکسلر از وولفسبورگ؛ مقصد احتمالی: یوونتوس

احتمال بالای خروج درکسلر از وولفسبورگ؛ مقصد احتمالی: یوونتوس

وبسایت رسمی برنامه نود - نماینده درکسلر معتقد است این بازیکن در تابستان وولفسبورگ را ترک خواهد کرد و همچنین عنوان کرد که یوونتوسی‌ها حاضرند پیشنهادشان را دوباره ارائه کنند.

به گزارش وب‌سایت رسمی برنامه نود و به نقل از فوتبال ایتالیا، یولیان درکسلر در تابستان سال 2015 به یوونتوس نزدیک بود اما مسئولان تیم ایتالیایی حاضر نشدند مبلغ مورد نظر شالکه را بپردازند تا در روزهای پایانی نقل و انتقالات، این بازیکن در انتقالی 36 میلیون یورویی به وولفسبورگ ملحق شود. ضمن اینکه طبق گفته نماینده درکسلر، فابیو پاریسی، الگری سرمربی یوونتوس هم صحبت‌هایی با درکسلر داشته است. این فرد همان کسی است که در جریان مذاکرات برای انتقال این بازیکن به یوونتوس به عنوان واسطه فعال بوده است. وی به توتواسپورت گفت:

الگری با درکسلر صحبت‌هایی داشت و گفتگوهای آنان خوب پیش رفت؛ آن‌ها رابطه‌ای دوستانه داشتند. وولفسبورگ هرچند مدیرانی قدرتمند دارد اما بازیکنانشان همگی قصد خروج از باشگاه را دارند. در تابستان اخیر هم پاریسن ژرمن با پیشنهادی 65 میلیون یورویی به دنبال این بازیکن بود.

در تابستان آتی او حتما وولفسبورگ را ترک خواهد کرد و شور فراوانی برای پیوستن به یوونتوس خواهد داشت. او در این تیم یک ترکواریستای عالی خواهد بود.

یک بار دیگر میگویم که درکلسر قطعا در تابستان از وولفسبورگ جدا خواهد شد. باید دید آیا یوونتوس باز هم برایش پیشنهاد می‌دهد یا خیر. به نظر می‌رسد با توجه به اینکه بودجه آن‌ها به تیم‌های بزرگ اروپا نزدیک شده، آن‌ها باز هم می‌توانند خریدهای بزرگ داشته باشد. آن‌ها سود فراوانی در انتقال پوگبا کسب کردند که باعث تغییر در تراز مالی این باشگاه برای سال‌های آتی خواهد بود. این باعث می‌شود ماروتا و پاراتیچی بتوانند خریدهای بزرگی داشته باشند.

گفتنی است از آرسنال نیز به عنوان یکی از مشتریان درکسلر یاد شده است.

1405