ده لائورنتیس: هیگواین به هواداران ناپولی بی احترامی کرد

ده لائورنتیس: هیگواین به هواداران ناپولی بی احترامی کرد

وبسایت رسمی برنامه نود - ده لائورنتیس، مدیر باشگاه ناپولی در مورد انتقال هیگواین به یوونتوس در تابستان گذشته صحبت کرد.

به گزارش وبسایت نود، ده لائورنتیس تائید کرد که هیگواین پیشنهادهایی از اتلتیکو مادرید و آرسنال داشته اما در نهایت به علت پیشنهاد مالی بهتر به یوونتوس ملحق شده است. وی در مصاحبه با ایونینگ استاندارد اظهار داشت:

آماده فروش هیگواین نبودیم و او را در لیست فروش قرار ندادیم. به او پیشنهاد تمدید قرارداد پنج ساله را دادیم و دستمزد پیشنهادی ما بیش از دستمزدی بود که در حال حاضر در یوونتوس می گیرد اما هدفش جدا شدن بود. از آرسنال و اتلتیکو مادرید هم پیشنهادهایی دریافت کردیم اما رقم پیشنهادی آنها کافی نبود. مدیر اتلتیکو با من تماس گرفت و 60 میلیون یورو به علاوه دو سه، بازیکن را پیشنهاد داد اما خیلی راحت حرفش را رد کردم.

ده لائورنتیس در این باره که هیگواین اختلاف با وی را یکی از دلایل جدایی از ناپولی عنوان کرده بود هم صحبت کرد:

این که گفت که حضورش در خانواده جدید تقصیر من بوده است بی احترامی به هواداران ناپولی بود. اگر بی شرم باشی می توانی به این افراد خیانت کنی اما نمی توانی فریبشان بدهی. حالا همه می گویند که هیگواین متعلق به سیاره ای دیگر است شاید دو سه سال دیگر همین حرف در مورد میلیک زده شود که بازیکن فوق العاده ایست. یادمان نرود که وقتی هیگواین را خریدیم خیلی ها در موردش شک داشتند. در رئال مادرید عالی کار کرده بود اما نیمکت نشین بود و در تیم ملی آرژانتین هم مورد انتقاد قرار گرفته بود.

1140