میثاقیان: 10نفره بردن غیرت می‌خواهد

میثاقیان: 10نفره بردن غیرت می‌خواهد

اکبر میثاقیان پس از پیروزی برابر گل‌گهر سیرجان در گفتگو با خبرنگار "ورزش سه" اظهار داشت: ما بازی بسیار سختی را برابر گل‌گهر که در خانه خود بازی می‌کرد پیش‌رو داشتیم علی‌الخصوص که از دقیقه47 با از دست دادن تیغ‌نورد 10نفره شدیم و من واقعا دیگر امید به بردن نداشتم چون الحق گل‌گهر حملات بسیار زیادی داشت که حتی می‌توانست ما را ببرد اما بازی تاکتیکی ما که یکی از بهترین بازی‌های فصل از آب درآمد نگذاشت تا این سه امتیاز از دست ما در برود.

وی افزود: بچه‌های ما سر جلوی توپ گذاشتند و غیرت کردند تا بالاخره توانستیم در ضد حملات دو موقعیت از موقعیت‌هایمان را گل کنیم و این بازی پرهیجان و چالشی را ببریم. حیفم می‌آید که از کیفیت خوب تیم گل گهر و حملات پرتعدادی که کرد چیزی نگویم همانطور که در مقابل بچه‌های من هم مثل شیر بازی کردند و یک جوان ما به نام واسعی دو گلی زد که ما را به آسمان فرستاد.

سرمربی بادران تهران با بیان اینکه همیشه در کار مربیگری اگرچه کارش به نخ رسیده اما نخ قطع نشده، تاکید کرد: ما بعد از امتیازاتی که از دست دادیم به این برد بسیار احتیاج داشتیم چون اگر نمی‌بردیم هم کار من و هم کار تیم سخت می‌شد. مدیران ما بسیار با حجب و حیا هستند و با اینکه احساس می‌کردم از نبردن‌های تیم ناراحت بودند کوچکترین حرفی به من نمی‌زدند چون همه به کار میثاقیان ایمان دارند و خوشحالم که پاسخ اعتمادشان را دادم.

میثاقیان متذکر شد: ما در این دیدار نوع بازی‌مان را عوض کردیم و پشت توپ قرار گرفتیم و از ضدحملات به بهترین نحو استفاده کردیم. به جرات بگویم که زهر ضد حملات بادران به گونه‌ای که بهترین تیم‌ها را هم به زانو در می‌آورد. این را هم بگویم که اخراج تیغ‌نورد کاملا درست بود و به حق وردی بابت قضاوت درستی که انجام داد باید خسته نباشید گفت.

وی با امتناع از پاسخگویی به صحبت‌های بگوویچ، تصریح کرد: من به همه مربی‌ها چه داخلی و چه خارجی احترام می‌گذارم ضمن اینکه بگوویچ هم شانس داشت ما را ببرد اما بالاخره 10نفره بردن سخت است و برای تیم مقابل هم زور دارد که در خانه اینگونه نتیجه را از دست دهد و شاید باورشان نمی‌شد. هر چند که گل‌گهر هم شانس داشت و در نهایت توپ‌های ما وارد گل شد.

سرمربی بادران تهران با تاکید بر اینکه تازه کار تیمش گرفته، یادآور شد: تازه جا افتاده‌ایم. ما 30نفر یار را جمع کرده‌ایم در صورتی که تیم‌های دیگر 20نفر بازیکن دارند و نهایتا 10نفر می‌آورند که سریع هم با بقیه اخت می‌شوند. اکنون آرام آرام در حال شکل گرفتن هستیم. من تا تیمم درست نشود ول نمی‌کنم تا به شرایط ایده‌آل بدست بیاید و بدون تنش رو به جلو می‌رویم.