قابل توجه زیدان و فوتبال اروپا: استعداد پنهان بیل که کشف شد!

قابل توجه زیدان و فوتبال اروپا: استعداد پنهان بیل که کشف شد!

وبسایت رسمی برنامه نود - کریس کولمن، سرمربی تیم ملی ولز یکی از استعداد های فوتبالی نهان گرت بیل را پنجشنبه شب کشف کرد، استعدادی که هنوز رئال مادرید به آن پی نبرده است.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، در جریان تساوی 2-2 ولز مقابل اتریش در مرحله مقدماتی جام جهانی در وین، گل دوم ولز روی پرتاب اوت بلند و مستقیم بیل به ثمر رسید. اگر این حرکت روی یک ضربه ایستگاهی، پنالتی یا حتی کرنر بود تعجبی نداشت اما اینطور نبود. این حرکت به معنی واقعی کلمه حاصل دستان ستاره ولزی بود: یک پرتاب اوت خیره کننده و بلند!

این یکی از نقاط قوت بیل است که تاکنون هرگز در رئال مادرید به آن پی برده نشده بود و یا حتی طبق گفته کولمن، در اردوی تیم ملی ولز هم از چنین چیزی خبر نداشتند. کولمن در این رابطه می گوید:

من به بیل گفتم که 4 یا 5 سال در کنار تو بوده ام و اولین بار است که می بینم و می شنوم که تو یک پرتاب بلند انجام دادی و نتیجه داد. گاهی اوقات باید راه های متفاوتی پیدا کنید. فکر نمی کنم بازیکنان اتریش انتظار چنین چیزی از بیل داشتند.

با اینحال، این مهارت چیز جدیدی نیست و خود بیل نیز قبلاً چندین بار آن را امتحان کرده بود. با اینحال، این نکته ای بود که نباید از چشم زیدان پنهان بماند و حتی وی می تواند به استفاده از این استعداد نیز فکر کند. مهارتی که یکی از تاکتیک های لاینفک فوتبال و بازیکنان ایرانی است!

1771