گزارش ویژه/ ترس کره ای ها از آلودگی هوای تهران و آنفولانزا

گزارش ویژه/ ترس کره ای ها از آلودگی هوای تهران و آنفولانزا

وب سایت رسمی برنامه نود- تیم ملی کره جنوبی بامداد امروز وارد تهران شد و در بدو ورود سوژه شبکه های اجتماعی و سایتها را جور کرد.

به گزارش سایت نود، بازیکنان تیم ملی فوتبال کره جنوبی در حالی وارد فرودگاه شدند که ماسک بر صورت داشتند و همین باعث تعجب مسافرانی شده بود که همراه با کره ای ها در سالن ترانزیت فرودگاه حضور داشتند.

اکثر ماسک هایی که کره ای استفاده کرده بودند مشکی بود و همین باعث شده بود که ناظران بیشتر تعجب کنند.ضمن اینکه برخی بازیکنان کره جنوبی هم با ماسک سفید وارد فرودگاه شدند.

کره ای ها که در سئول با مشتهای گره کرده عکس گرفته بودند و  به سمت تهران پرواز کرده بودند، در تهران با ماسک  حاضر شدند. این در حالی بود که اشتیلیکه سرمربی آلمانی تیم ملی کره جنوبی، چنین ماسکی روی صورتش نداشت اما دستیاران کره ای اش ماسک مشکی برصورت داشتند.

علاوه بر این تصاویر، عکسهایی هم از چند بازیکن کره ای در پرواز منتشر شد که نشان می داد آنها در هواپیما هم ماسک بر صورت داشتند.

به نظر می رسید که بازیکنان کره ای برای جلوگیری از ورود ویروس به بدنشان چنین کاری کرده اند. خبرگزاری های کره ای هم نوشتند که با توجه به فرارسیدن فصل پاییز در تهران و البته فصل زمستان در آسیای شرقی و شیوع بیماری آنفولانزا این ماسک ها روی صورت بازیکنان کره جنوبی قرار گرفته است.

اما کره ای ها آلودگی هوای تهران را هم لحاظ کرده اند و قرار است که در تهران هم با ماسک تردد کنند. البته رنگ ماسک کره ای ها ربطی به ایامی که در آن هستیم ندارد و گفته می شود که این ماسک ها از لایه ای با فناوری نانوتکنولوژی درست شده و از یک برند معروف است.