گزارش تمرین تیم ملی فوتبال ساحلی الف و ب در اردوی بوشهر

گزارش تمرین تیم ملی فوتبال ساحلی الف و ب در اردوی بوشهر

وب سایت رسمی برنامه نود-ملی پوشان بزرگسال (تیم الف) و تیم (ب) فوتبال ساحلی ایران که در بوشهر بسر می برند امروز تمرینات پر نشاطی را برگزار کردند.

به گزارش سایت نود، ۲۸ بازیکن دعوت شده به اردوی تیم ملی بزرگسالان و تیم ملی (ب) فوتبال ساحلی کشور امروز در دو نوبت تمرینی در زمین ساحلی بوشهر حاضر خواهند شد. به همین منظور ملی پوشان از ساعت ۷:۱۵ صبحانه خود را صرف کردند و از ساعت ۸ وارد زمین شدند.

کادرفنی تیم ملی تمرین نوبت صبح امروز را طوری برنامه ریزی کرده بود تا بازیکنان جوان تیم (ب) رقابت سرسخت و پر نشاطی با ملی پوشان بزرگسال ایران داشته باشند.

در ابتدای تمرین بازیکنان دو تیم در قالب ۴ گروه و به نوبت به بازی با توپ پرداختند و هر تیمی که در روند تمرین مرتکب خطا شده بود باید استارت های سریع میزد. دراین بخش بازیکنان جوان بیشتر خطاها را انجام دادند و در دو صحنه ای که ملی پوشان بزرگسال به دلیل خطا باید جریمه کادرفنی را اجرا می کردند، بازیکنان برای هم کری می خواندند.

بازی بین دو تیم در زمان های ۴ دقیقه ای بخش دیگر تمرین نوبت صبح امروز بازیکنان دعوت شده بود، بطوری که محمدحسین میرشمسی برای تیم ملی بزرگسالان و علی نادری و عباس هاشم پور برای بازیکنان جوان تیم ملی (ب) به صورت پشت سر هم نکات فنی را گوشزد می کردند.

همچنین دو گروهی که خارج از زمین بودند پشت دروازه ها مشغول گرم نگه داشتن بدن هایشان بودند. بازیکنان در پایان تمرین ۹۰ دقیقه ای پس از سرد کردن بدن هایشان به هتل محل اقامت بازگشتند.

گفتنی است تمرین نوبت عصر تیم ملی (ب) از ساعت ۱۷ و تمرین تیم ملی بزرگسالان از ساعت ۱۸:۳۰ پیگیری خواهد شد.