نتایج بازی های مرحله مقدماتی جام جهانی 2018 در قاره اروپا

نتایج بازی های مرحله مقدماتی جام جهانی 2018 در قاره اروپا

وبسایت رسمی برنامه نود - جمعه شب مرحله مقدماتی جام جهانی روسیه در قاره اروپا پیگیری شد.

به گزارش وبسایت نود، هغته دوم مرحله مقدماتی جام جهانی 2018 در قاره اروپا جمعه شب با برگزاری 9 بازی در گروه های اول، دوم و هشتم برگزار شد.

در گروه اول تیم فرانسه با نتیجه 4-1 مقابل بلغارستان به پیروزی رسید تا 4 امتیازی شود و به دلیل تفاضل گل کمتر در رده دوم جدول قرار بگیرد. گامیرو (دقایق 23 و 59)، پایت (دقیقه 26) و گریزمان (دقیقه 38) گل های تیم دشام را بثمر رساندند. در دیگر بازی این گروه تیم هلند هم با همان نتیجه 4-1 موفق شد بلاروس را شکست دهد. پرومس (دقایق 15 و 31)، کلاسن (دقیقه 56) و یانسن (دقیقه 64) گل های تیم دنی بلیند را بثمر رساندند تا این تیم در صدر جدول قرار بگیرد. در دیگر بازی این گروه تیم سوئد با یک گل در خانه لوکزامبورگ به پیروزی رسید.

در گروه دوم تیم پرتغال در خانه با شش گل تیم آندورا که بازی را نه نفره به پایان رساند در هم کوبید. کریستیانو رونالدو 4 بار و کنسلو و سیلول هر کدام یک بار برای تیم قهرمان یورو 2016 گلزنی کردند. پرتغال که در هفته نخست مغلوب سوئیس شده بود با این نتیجه 3 امتیازی شد. در دیگر بازی تیم سوئد با نتیجه 2-3 از سد مجارستان گذشت تا با 6 امتیاز در صدر گروه قرار بگیرد. تیم جزایر فارو هم با 2 گل در خانه لتونی پیروز شد.

در گروه هشتم هم تیم بلژیک در خانه با 4 گل مقابل بوسنی و هرزگوین به پیروزی رسید. گل های هازارد، آلروایرلد، لوکاکو و گل به خودی مدافع حریف این نتیجه را برای تیم روبرتو مارتینز رقم زد تا این تیم با 6 امتیاز و به دلیل تفاضل گل بهتر در صدر گروه قرار بگیرد. در دیگر بازی تیم استونی با 4 گل مقابل جبل طارق به پیروزی رسید و یونان با 2 گل مقابل قبرس پیروز شد تا 6 امتیازی شود.

2031