بایرن مونیخ در پی جذب دو ستاره بوندس لیگا برای جانشینی روبن و ریبری

بایرن مونیخ در پی جذب دو ستاره بوندس لیگا برای جانشینی روبن و ریبری

وبسایت رسمی برنامه نود - بایرن مونیخ در اندیشه جذب جانشین برای ریبری و روبن است.

به گزارش وبسایت نود، آرین روبن و فرانک ریبری به دوران پایانی فوتبال خود نزدیک شده اند و قرارداد این دو بازیکن در پایان فصل به اتمام می رسد و هنوز مسئولان بایرن برای تمدید قرارداد این دو بازیکن خصوصاً روبن به موضع مشخصی دست نیافته اند. 

اکنون اشپورت بیلد مدعی است که دو بازیکن جوان و آینده دار فوتبال آلمان در لیست خرید بایرن مونیخ برای جایگزینی روبن و ریبری قرار گرفته اند. یولین برانت و سرج گنبری دو بازیکنی هستند که مسئولان بایرن مونیخ برای جایگزینی روبری در نظر گرفته اند. این دو بازیکن عضو تیم المپیک آلمان بودند که در ریو موفق به کسب مدال نقره شدند. گنبری که در تابستان با جدایی از آرسنال به برمن پیوست و قبل از این انتقال در آستانه پیوستن به بایرن مونیخ قرار داشت. بعد از نهایی شدن انتقالش به برمن هم تعدادی از نشریات آلمان از جمله کیکر مدعی بودند و هستند که بایرن مونیخ شرایط پیوستن این بازیکن به برمن را فراهم کرده و طبق توافق با این باشگاه می تواند در تابستان 2017 برای جذب او اقدام کند. برانت هم که فصل گذشته یکی از ستاره های بایر لورکوزن بود در این فصل تبدیل به یکی از بازیکنان ثابت در ترکیب این تیم شده است. برانت تا 2019 با لورکوزن قرارداد دارد و بایرن مونیخ با صرف هزینه حدود 20 میلیون یورویی می تواند او را جذب کند.

از سویی دیگر گفته می شود بایرن مونیخ تمایلی برای نهایی کردن قرارداد کینگزلی کومان ندارد و می خواهد او را در پایان فصل به یوونتوس بازگرداند.

7899