سلوک: توره تا پایان فصل در منچستر سیتی خواهد ماند

سلوک: توره تا پایان فصل در منچستر سیتی خواهد ماند

وبسایت رسمی برنامه نود - مدیر برنامه های یحیی توره اعلام کرد علی رغم جنگ لفظی چند هفته گذشته وی با پپ گواردیولا، این بازیکن هیچ مشکلی با مربی منچستر سیتی ندارد.

به گزارش وبسایت نود، یحیی توره در این فصل در هیچ یک از مسابقات منچستر سیتی در لیگ برتر حضور نداشته است و پس از جنگ لفظی مدیر برنامه های او با پپ گواردیولا، مربی سیتی اعلام کرد تا زمانی که سلوک بخاطر اظهاراتش عذرخواهی نکند یحیی در این تیم بازی نخواهد کرد، با توجه به این مسائل به نظر می‌رسید این بازیکن در پنجره نقل و انتقالات ژانویه آبی‌های منچستر را ترک خواهد کرد. بنا بر گزارش وبسایت ESPN مدیر برنامه ‌های این بازیکن ساحل عاجی بدون ابراز عذرخواهی، در مصاحبه خود اعلام کرد:

یحیی مشکلی با پپ ندارد، او در ژانویه سیتی را ترک نخواهد کرد و تا پایان مدت قراردادش یعنی تا پایان فصل جاری در سیتی خواهد ماند و پس از آن بررسی خواهیم کرد که چه گزینه‌ای برای یحیی مناسب خواهد بود.

پس از اینکه مشخص شد پپ گواردیولا جانشین مانوئل پیگرینی خواهد شد، توجه رسانه ها به موقعیت بازیکن ساحل عاجی سیتی جلب شد، چرا که این بازیکن در زمان حضورش در بارسلونا نیز نتوانست با برنامه‌های گواردیولا هماهنگ شود و سال 2010 آبی اناری‌ها را ترک کرد. علاوه بر این، بازیکن ساحل عاجی تلاشی هم برای اثبات توانایی‌هایش به مربی اسپانیایی انجام نداده است تا بازیکنی که نقش مهمی در قهرمانی‌های منچستر سیتی در فصول 2012 و 2014 داشته است، در این فصل تنها در یک دیدار برای آبی های منچستر به میدان رفته باشد.

با توجه به مصدومیت‌های احتمالی در میانه فصل، به نظر می‌رسد یحیی توره پتانسیل بالایی برای حضور در ترکیب سیتی داشته باشد. علاوه بر آن ارتباط این بازیکن ساحل عاجی به طور کامل با گواردیولا تخریب نشده است، پس بنابراین این بازیکن می‌تواند در برخی بازی‌های سیتی به میدان برود. با این تفاسیر به نظر می‌رسد این بازیکن تا پایان فصل همراه سیتیزن‌ها خواهد بود تا پس از به اتمام رسیدن مدت قراردادش، به فکر گزینه های پیش رو باشد.

1899