تفاوتِ یونایتد فن خال با یونایتدِ مورینیو؛ آقای خاص چه تغییراتی ایجاد کرده است؟

تفاوتِ یونایتد فن خال با یونایتدِ مورینیو؛ آقای خاص چه تغییراتی ایجاد کرده است؟

وبسایت رسمی برنامه نود - منچستر یونایتد در این فصل در هفت مسابقه لیگ برتر، چهار برد کسب کرده است.

به گزارش وبسایت نود، منچستر یونایتد در این فصل، بعد از هفت مسابقه در لیگ برتر، سیزده امتیاز کسب کرده است که نسبت به فصل گذشته سه امتیاز کمتر است. یونایتدِ فن خال در فصل قبل بعد از هفت هفته با 5 برد و یک تساوی، در جایگاه اول قرار داشت. البته آن ها بعد از هفته های ابتدایی، دچار افت شدیدی شدند و در نهایت به رتبه پنجم رسیدند.

اما یونایتد مورینیو چه تفاوت هایی با یونایتد فن خال دارد؟

در این بررسی آماری، بین هفت مسابقه ابتدایی مورینیو در لیگ برتر و هفت مسابقه ابتدایی فن خال در فصل قبل، مقایسه ای انجام شده است، نتیجه مقایسه نشان می دهد که یونایتد فن خال، با وجود تملک بیشتر روی توپ، کمتر توانسته بود دروازه حریفان را با تهدید روبرو کند، حال آن که تیم مورینیو از نظر کارهای هجومی، مثل شوت به دروازه، سانتر و پاس در موقعیت های هجومی، عملکرد بهتری داشته است.

از نظر تعداد شوت، یونایتد در این فصل با ثبت 92 شوت در 7 بازی، که میانگین خوب 13 شوت برای هر بازی است، بهترین تیم لیگ برتر به حساب می آید. حال آن که یکی از مشکلات اصلی تیم فن خال، تعداد شوت های این تیم بود. آن ها در فصل گذشته در هفت بازی ابتدایی فقط 54 شوت داشتند و از این نظر در رده هفدهم بودند.

از نظر تعداد پاس، یونایتد فن خال فصل قبل در پایان هفته هفتم 4053 پاس ارسال کرده بود. ولی امسال آن ها 3623 پاس ارسال کرده اند.

یونایتد فصل قبل از نظر پاس در یک سوم هجومی خود، در رده چهاردهم لیگ قرار داشت (تا پایان هفته هفتم) ولی اکنون آن ها به رده هفتم رسیده اند. این نشان می دهد که شیاطین سرخ بیشتر سعی کرده اند تا در یک سوم دفاعی حریف، حاضر باشند و موقعیت سازی کنند.

یونایتد در این فصل، از نظر سانتر، تیم دوم لیگ است، اما فصل قبل آن ها در رده هفدهم بودند.

بدترین آمار مورینیو در این فصل، میزان مسافت طی شده توسط بازیکنان است. با اختلافی تقریباً 67 کیلومتری، یونایتد فصل قبل در رده سوم بود و اکنون تیم مورینیو با قرار گرفتن در رده بیستم، ضعیف ترین تیم در لیگ از این لحاظ است. ضمن اینکه تیم مورینیو مشخصاً از لحاظ مالکیت، وسواس کمتری نسبت به تیم فن خال دارد.

2021