ماکسیموویچ: حرف آخرم جدایی از تورینو است

ماکسیموویچ: حرف آخرم جدایی از تورینو است

وبسایت رسمی برنامه نود - مدافع صربستانی تورینو مدعی شد با وجودی که مسئولان این تیم وعده داده بودند که وی می تواند راهی ناپولی شود، اما حالا میهایلوویچ با این انتقال مخالفت می کند.

به گزارش وب سایت نود، نیکولا ماکسیموویچ که در فصل نقل و انتقالات تابستانی قصد جدایی از تورینو را داشت، به شدت مورد غضب سینیشا میهایلوویچ قرار گرفت و روابط آنها کاملاً تیره شد.

خبرگزاری Blic صربستان، گتفگویی را با این بازیکن ناراضی تورینو انجام داد تا آخرین وضعیت وی در تورینو و همچنین احتمال جدایی از این تیم را جویا شود. ماکسیموویچ به این رسانه گفت:

رئیس باشگاه طی این مدت مصاحبه های زیادی انجام داد و همه گفته بود که قصد دارد مرا در تورینو حفظ کند. اما با مسئولان باشگاه بر سر جدایی توافق کرده بودم. سال گذشته می توانستم به ناپولی بروم، اما آنها موافقت نکردند. من تصمیم قطعی خودم برای جدایی از تورینو را گرفته بودم.

وی صحبت هایش را اینگونه ادامه داد:

با انگیزه و شوق فراوانی ناپولی را انتخاب کرده بودم زیرا این انتقال می توانست در فوتبال من سکوی پرتاب مهمی باشد. این حرفها را به میهایلوویچ هم گفتم، اما هیچ گاه با او جدل یا مناقشه ای نداشتم. پیش از آنکه از فهرست بازیکنان تیم برای بازی های جام حذفی کنار گذاشته شوم، منتظر تماس رئیس باشگاه بودم تا مرا از تصمیم باشگاه برای پیشنهاداتی که از سایر تیمها داشتم، مطلع سازد. حتی خودم چندین بار سعی کردم با او تماس بگیرم که ایشان هم به تماس های من پاسخ نداد. بنابراین، تصمیم به ترک تورینو گرفتم.

ماکسیموویچ در مورد اینکه نظر میهایلوویچ در مورد جدایی او چیست، پاسخ داد:

او هر نظری دارد به خودش مربوط می شود و این مشکل من نیست. من تصمیم خودم را گرفته ام.

2081