سرمربی تیم ملی ولز: بیل به طور کامل پاسخ اعتماد رئال مادرید را داده است

سرمربی تیم ملی ولز: بیل به طور کامل پاسخ اعتماد رئال مادرید را داده است

وبسایت رسمی برنامه نود - کریس کلمن، سرمربی تیم ملی ولز معتقد است که گرت بیل تاکنون مبلغ 101 میلیون یورویی که رئال مادرید برای خرید وی پرداخت کرد را با عملکرد درخشان خود جبران کرده است.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، بیل که در رسیدن تیم ملی ولز به مرحله نیمه نهایی یورو 2016 نقشی کلیدی ایفا کرد، در سال 2013 از تاتنهام به رئال مادرید پیوست و در آن زمان رکورد نقل و انتقالات را شکست. او پس از انتقال به مادرید همراه با این تیم دو بار فاتح لیگ قهرمانان اروپا شده است و کولمن در این رابطه می گوید:

گرت بیل تاکنون پاسخ اعتماد رئال مادرید را به طور کامل داده و دین خود را ادا کرده است، تا آنجا که فکر نمی کنم دیگر نیازی به قهرمانی مجدد وی در لیگ قهرمانان اروپا باشد. در رئال مادرید همه چیز واقعاً به لیگ قهرمانان اروپا خلاصه می شود و این جام برای آنها مقدس است و او طی سه سال دو بار فاتح این عنوان شده است. این گویای خیلی چیز ها در مورد او و باشگاه است و فینال کاردیف تنها یک انگیزه مضاعف برای او خواهد بود.

بیل در دیدار مقابل ایبار 50ـمین گل خود در رقابت های لالیگا را به ثمر رساند و حالا به طور کلی در 131 مسابقه برای رئال مادرید 61 گل به ثمر رسانده است.

1771