بزرگان سری آ برای خرید بروزوویچ صف کشیده اند

بزرگان سری آ برای خرید بروزوویچ صف کشیده اند

وبسایت رسمی برنامه نود - باشگاه های بزرگ ایتالیایی تلاش خود را برای جذب بازیکن مغضوب اینتر آغاز کرده اند.

به گزارش وب سایت نود، مارسلو بروزوویچ بازیکن مغضوب کادر فنی اینتر که به خاطر مسائل پیش آمده در تمرینات این تیم پیش از بازی با یوونتوس، از ترکیب این تیم کنار گذاشته شد اخیراً از سوی تیم های میلان، آ اس رم و یوونتوس مورد توجه قرار گرفته است.

بنا بر گزارش منتشر شده در Mediaset Premium، بروزوویچ کروات با وجود عذرخواهی از فرانک دی بوئر و سایر هم تیمی هایش، از بازی یوونتوس به بعد دیگر در ترکیب نراتزوری حضور نداشته است. گزارش های رسیده حاکی از آنست که اینتر قصد فروش این ملی پوش کروات به رقبای خود به ویژه یوونتوس را ندارد. بیانکونری در تابستان هم خواستار جذب بروزوویچ بود که درخواست آنها از سوی مسئولان اینتر رد شد.

اما دو باشگاه دیگر ایتالیایی یعنی میلان و رم قصد دارند در فصل نقل و انتقالات زمستانی پیشنهاد جدی خود را به سران اینتر ارائه دهند. گفته می شود نراتزوری قصد ندارد بروزوویچ را به مبلغ کمتر از 20 میلیون یورو بفروشد اما بیشتر ترجیح می دهد تا بازیکن خود را به یک باشگاه غیرایتالیایی واگذار کند نه سایر رقبایش در سری آ. به جز تیم های ایتالیایی، چلسی و آرسنال انگلیس هم جزء مشتریان این هافبک 23 ساله به حساب می آیند.

2081