ساشا کلیستان: خودم را در تیم ملی ثابت کردم

ساشا کلیستان: خودم را در تیم ملی ثابت کردم

به گزارش ورزش 11، بعد از مدت ها اصرار مکرر از تیم نیویورک ردبولز، لیگ ام ال اس و هواداران فوتبال بالاخره سرمربی تیم ملی فوتبال ایالات متحده آمریکا، یورگن کلینزمن ساشا کلیستان را به تیم ملی دعوت  کرد و هافبک بازیساز ردبول بعد از دو سال و نیم دوباره خود را در لیست تیم ملی می بیند.

کلیستان بسیار تلاش کرد تا به تیم ملی رسید او با ولع تمام گل ها و پاس گل ها را برای خود کرد و در بازی با کشور سنت وینسنت و گرنادین یک گل و دو پاس گل و در بازی با ترینیداد و توباگو گلی دیگر را به دست آورد تا بار دیگر به تیم ملی دعوت شود.

 

مرد سیبیلوی لیگ ام ال اس تلاش دارد تا موفقیت هایش در تیم باشگاهی را در تیم ملی تکرار کند. بازی های بعدی تیم ملی برابر کوبا و در هاوانا خواهد بود. کلیستان می گوید:

به نظرم بازی های قبلی فرصت خوبی برای من بودند تا خودم را ثابت کنم و فکر می کنم که توانستم این کار را بکنم. حالا مسئله فقط ادامه دادن بهتر شدن است هر بار یک شانس جدید است. امیدوارم دو بازی پیش رو خوب پیش بروند و امیدوارم در دوبازی مهم در نوامبر نیز خوب باشیم.

به نظرم دلیل بودنم در اینجا دلیل بزرگی است زیرا در تیمم تبدیل به یک رهبر شده ام و بازیکن مهمی برای ردبول ها هستم و دو فصل خوب را در آنجا گذراندم. وظیفه ی تو در تیم بهتر کردن تیمت است بهتر شدن خودت است و و به نظرم در این کار موفق بوده ام.

بازخورد یورگن از بازی من مثبت بوده است او همیشه به تو اطمینان می دهد تا به جلو پیش بروی. حدس می زنم او به من کمک می کند تا کارها برایم آسان تر شود. باید به ردبول ها کمک کنم که بتوانیم قهرمان شویم و بعد از آن باید به اینجا بیایم و به تیم ملی کمک کنم که به جام جهانی راه یابیم.