شیلتون: رونی مهاجم باشد، رکورددار می شود

شیلتون: رونی مهاجم باشد، رکورددار می شود

وبسایت رسمی برنامه نود - سنگربان و کاپیتان سابق تیم ملی انگلیس معتقد است اگر رونی می خواهد رکورد بازی های ملی را به نام خود ثبت کند، باید حتماً به عنوان یک مهاجم در تیم ملی بازی کند.

به گزارش وب سایت نود، پیتر شیلتون کاپیتان سابق و رکورددار فعلی بازی در تیم ملی انگلیس به وین رونی مهاجم منچستر یونایتد و کاپیتان تیم ملی انگلیس توصیه کرد تا در تیم ملی به عنوان یک مهاجم به میدان برود.

پیتر شیلتون سنگربان سابق تیم ملی انگلیس اکنون با 125 بازی رکورددار بازی در تیم ملی است، نظر خود در مورد ادامه فعالیت وین رونی در تیم ملی را به طور خلاصه بیان کرد و اظهار داشت که رونی باید فقط به عنوان یک مهاجم در تیم ملی بازی کند. شیلتون در گفتگو با Omnisport اینگونه اظهار نظر کرد:

اگر وین رونی بتواند رکورد مرا جابجا کند خودم اولین کسی خواهم بود که به او تبریک و آفرین می گویم چون او مهاجم بسیار فوق العاده ایست. اما به نظرم در یک سال گذشته نتوانسته عملکرد خوبی داشته باشد. در رقابت های یورو، رونی کاپیتان تیم ما بود اما به ایسلند باختیم من اصلاً او را در بازی ندیدم یعنی اصلاً نتوانست نقش رهبری خود را در زمین پیاده کند. در طول یک سال گذشته اصلاً در هیچ بازی ندیده ام که رونی به عنوان یک مهاجم بازی کند. در حال حاضر هم او به عنوان یک هافبک به میدان می رود. اگر مربی جدید تیم ملی انتخاب شود و قصد ساختن تیم جدیدی را هم داشته باشد، باید از وین رونی به عنوان یک مهاجم استفاده کند تا او هم بتواند بازی های بیشتری را برای تیم ملی انجام داده و رکورددار بازی های تیم ملی انگلیس شود.

رونی در حال حاضر با 116 بازی ملی فاصله کوتاهی تا شکستن رکورد دروازه بان افسانه ای انگلیس دارد؛ شیلتون در ادامه صحبت های خود در این باره گفت:

وین رونی در صورت انتخاب این شانس را خواهد داشت که در مدت زمان کوتاهی بازی های زیادی را برای تیم ملی انجام داده و به این مهم دست یابد. به نظرم آن زمان بهترین موقع برای خداحافظی از بازی های ملی خواهد بود و او می تواند با به دست آوردن تمامی افتخارات از بازی های ملی کنار برود.

شیلتون در پایان درباره وین رونی اینگونه گفت:

البته همه چیز به عملکرد رونی در میدان بستگی دارد. امیدوارم وی به تیم ملی بازگشته و بتواند به عنوان یک مهاجم بازی کرده و گل های زیادی به ثمر برساند. اگر رونی بتواند چنین کاری انجام دهد، بسیار عالی خواهد بود و در بهترین موقعیت از تیم ملی بازنشسته خواهد شد.

2081