شیلتون: رونی باید به خط حمله بازگردد

شیلتون: رونی باید به خط حمله بازگردد

به گزارش "ورزش سه"، شیلتون با 125 بازی ملی رکورد دار در تاریخ فوتبال انگلیس است و وین رونی که در یورو 2016 به 116 بازی رسید، نزدیک ترین تعقیب کننده اوست. حال شیلتون مدعی شد که اگر رونی می‌خواهد رکوردشکنی کند باید به خط حمله انگلیس بازگردد.

او گفت:" من همیشه هوادار پر و پا قرص رونی بوده ام. او همیشه یک جنگنده خیابانی بوده و 100 درصد تلاشش را برای تیم انجام داده است. وقتی به محوطه برسد گل می‌زند و من همیشه او را جزء بهترین ها به حساب آورده ام. فکر نمی‌کنم حالا دیگر مثل قبل باشد ولی باید بگویم، اگر همانطور که رونی را می‌شناسیم بازی کند و رکورد من را بکشند، اولین نفری خواهم بود که با او دست خواهم داد و به او تبریک خواهم گفت زیرا او مهاجم فوق‌العاده ای است.

ولی فکر نمی‌کنم در طول یک سال اخیر مهاجم خوبی بوده باشد. در یورو او کاپیتان ما بود و ما مقابل ایسلند شکست خوردیم. من او را در زمین ندیدم. رهبری او را هم ندیدم. من وینی که سال‌ها به عنوان مهاجم می‌شناختم را ندیدم. او حالا می‌خواهد در خط میانی بازی کند.

او گفته که پس از جام جهانی بعدی خداحافظی می‌کند ولی به نظرم این یک نوع مانور تبلیغاتی از سوی اوست. همه چیز به عملکرد شما در زمین بستگی دارد و می‌بینیم که او در یونایتد نیز نیمکت نشین شده است. امیدوارم دوباره به اوج برگردد ولی باید در خط حمله بازی کند و گل بزند. اگر این کار را کند، جایگاهش در تیم ملی را پس می‌گیرد. اگر این روال پیش نرود رکورد من را نمی‌شکند."