آغاز لیگ برتر تکواندو برای چندمین بار به تعویق افتاد

آغاز لیگ برتر تکواندو برای چندمین بار به تعویق افتاد

وبسایت رسمی برنامه نود - آغاز لیگ برتر تکواندو که قرار بود 15 مهر برگزار شود، به 17 یا 18مهر موکول شد.

به گزارش سایت نود، لیگ برتر تکواندو امسال برای چندمین بار به تعویق می افتد. مسئولان سازمان لیگ تکواندو که آغاز مسابقات را پس از بازی‌های المپیک ریو اعلام کرده بودند، افتتاح این رقابت‌ها را به اواسط شهریور انتقال دادند اما پس از آن درخواست تیم ها را برای تکمیل نام نویسی ها و قرارداد تکواندوکاران عاملی برای تعویق مسابقات اعلام کردند.

لیگ برتر تکواندو که به 15 مهر موکول شده بود، باز هم در این تاریخ برگزار نمی شود و با درخواست یکی از باشگاه‌ها که بیشترین ملی پوش نوجوان را در اختیار دارد، از اواخر هفته، به ابتدای هفته یعنی 17 یا 18مهر انتقال داده شد!

طبق قانون جدید سازمان لیگ تیم‌های لیگ برتری می‌تواند از تکواندوکاران نوجوان در ترکیب خود استفاده کند. تیم ملی نوجوانان برای اخذ روادید مسابقات جهانی کانادا اواخر هفته عازم ترکیه می شود، به همین دلیل مسابقات لیگ برتر به تعویق افتاد.

پانزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر تکواندو با حضور تیم های یاسین پیشرو قم، لوازم خانگی کن، مجتمع فرهنگی ورزشی جوانه تهران، شهرداری ورامین، دانشگاه آزاد اسلامی، سونیا، هیئت تکواندو مازندران و پاس برگزار می شود که رویارویی دانشگاه آزاد و شهرداری ورامین تیم های قهرمان و نایب قهرمان فصل قبل مهمترین مسابقه هفته نخست محسوب می‌شود.

39046