کولمن: قابل تصور نیست که قهرمانی در کاردیف برای بیل چه حسی دارد

کولمن: قابل تصور نیست که قهرمانی در کاردیف برای بیل چه حسی دارد

وبسایت رسمی برنامه نود -  گرت بیل با 101 میلیون یورو از تاتنهام به رئال مادرید پیوست و تبدیل به یکی از گرانقیمت ترین خریدهای تاریخ فوتبال شد.

به گزارش وبسایت نود، کریس کولمن ، سرمربی تیم ملی ولز در مورد قیمت این بازیکن صحبت کرد و گفت که موفقیت بیل در رئال باعث شده که کسی یادش نیاید که او چه هزینه ای داشته است:

اگر به زمانی برگردیم که بیل به رئال مادرید پیوست و در همان زمان پیشگویی می کردند که او در سه سال دو چمپیونزلیگ می برد، رقمی که برایش پرداخت شد یک تخفیف به نظر می رسید. لیگ قهرمانان اروپا برای رئال مادرید مثل " جام مقدس" است و در سه سال اخیر دو بار آن را برده اند. برای بیل حضور در فینال کاردیف در این فصل و کسب سومین قهرمانی بی نظیر خواهد بود. انگیزه این که فینال امسال در زادگاهش برگزار می شود فوق العاده است. قابل تصور نیست که قهرمانی در این شهر برای بیل چه حسی خواهد داشت.البته پیش از صحبت کردن در مورد فینال رئال مادرید باید کارهای زیادی انجام بدهد. به نظر می رسد که در رئال مادرید مشکلات زیادی دارند و باید بیشتر تلاش کنند

بیل در 131 بازی در رئال مادرید 61 گل به ثمر رسانده و 48 پاس گل داده است. او از معدود بازیکنان خوب رئال در این فصل بوده است. ستاره ولزی در هشت بازی خود در رئال مادرید سه گل زده و دو پاس گل داده است. رونالدو در شش بازی سه گل زده است و بنزما در هشت بازی دو گل.

ولز با حضور بیل باید پنجشنبه در مرحله راهیابی به جام جهانی به مصاف اتریش برود و پس از آن در خانه رو در روی گرجستان قرار خواهد گرفت.

1140