سام آلاردایس در راه لیگ MLS

سام آلاردایس در راه لیگ MLS

به گزارش ورزش 11، چند روز بعد از از دست دادن شغلش در تیم ملی انگلستان سام با دیلی میرور مصاحبه کرده است و درباره ی پیشنهاد پر پولش از ام ال اس صحبت می کند او دوست دارد با این کار از چشم رسانه های فضول بریتانیایی خلاص شود.

یکی از همکارهای "نامشخص" سام درباره ی او گفته است:

 

اگر کسی به او شغلی در آمریکا بدهد آن را رد نخواهد کرد اما به نظرم او اصلا از برگشتن به تیم های انگلستانی احساس ناراحتی نمی کند.

بیگ سام در سال 1983 در لیگ ام ال اس سرمربیگری می کرد و مربی تیم تمپا بی رودیز بود.

 

سام بارها درباره ی دورانش در تمپا صحبت کرده است او عاشق آن بود و دوست دارد دوباره به آن دوران بازگردد. هنوز در روزهای آغازین بی تیم بودن او هستیم اما او پیشنهادها برای بازگشتن به فوتبال را رد نمی کند و عاشق این است که در آمریکا فعالیت کند.

آلاردایس در اتوبیوگرافی خود نیز از عشقش به آمریکا و میلش برای مربیگری در لیگ ام ال اس بسیار صحبت می کند. او شغل در ام ال اس را جذاب می داند و فکر می کند همسرش لین نیز از این پیشنهاد خوشحال شود.

آلاردایس 61 ساله هفته ی پیش شغل خود در تیم ملی انگلستان را به دلیل انتشار ویدئویی از او از دست داد. او در این ویدئو برای افرادی از بنگاه های شرط بندی راه های دور زدن قوانین فدراسیون فوتبال را توضیح می دهد و درخواست 400 هزار پوند برای راهنمایی های بیشتر می کند. آلاردایس در این ویدئو به فدراسیون فوتبال، خانواده ی سلطنتی انگلستان و البته روی هاجسون سرمربی سابق تیم ملی انگلستان نیز توهین می کند.

پلیس هنوز برخوردی با او نکرده است و به ادعاهای خبرنگاران دیلی تلگراف هنوز تحت بررسی قرار دارد.