#من_یک_حسینی_ملی_پوشم/رونمایی ازحسینیه آزادی، برای دیدارباکره جنوبی

#من_یک_حسینی_ملی_پوشم/رونمایی ازحسینیه آزادی، برای دیدارباکره جنوبی

تیم ملی فوتبال ایران برای دیدار باتیمهای ازبکستان و کره جنوبی آماده می شود.

به گزارش کاپ، فقط چند روز تا بازی سوم تیم ملی ایران در رقابت های مقدماتی جام جهانی 2018 باقی مانده است. ملی پوشان ایرانی فردا باید راهی تاشکند شوند تا خودشان را برای دیدار با گرگ های سفید آماده کنند.

کمپین #من_یک_ملی_پوشم را که یادتان هست؟

ما طبق وعده قبلی تا رسیدن به جام جهانی 2018 روسیه همراه شما و همچنین ملی پوشان هستیم.

پس از کسب دو نتیجه قابل قبول در برابر تیمهای قطر و چین، حالا شاگردان کی روش آماده دو مصاف حساس مقابل ازبکستان و کره جنوبی می شوند که می تواند سرنوشت ملی پوشان را تا حد زیادی مشخص کند. دیدار با گرگ های سفید که در تاشکند به انجام می رسد اما رقابت ایران و کره جنوبی می تواند بهترین فرصت برای هواداران باشد تا دوباره یار دوازدهم باشند.

تلاش های بسیار فراوانی صورت گرفت تا دیدار ایران و کره جنوبی به تاریخ دیگری موکول شود یا ساعت آن تغییر کند یا اصلا کره ای ها میزبان این دیدار باشند اما مسئولین فیفا و تیم حریف اصلا راضی به این درخواست ها نشدند و چاره ای برای انجام نشدن دیدار ایران و کره در تاریخ بیستم مهرماه نیست.

اما همزمانی دیدار ایران و کره جنوبی با تاسوعا و عاشورای حسینی، نه تنها مشکل ساز نیست بلکه می تواند یک فرصت بسیار خوب باشد تا ورزشگاه یکصد هزار نفری آزادی، آن روز اجتماع بزرگ حسینیون و عزاداران سالار شهیدان باشد تا با مدد گرفتن از سید الشهدا، پیروزی بزرگی نصیب ملی پوشان شود.

بدون تردید سه شنبه هفته بعد، ورزشگاه آزادی، تبدیل به حسینیه آزادی خواهد بود و مردم یکصدا با یاری جستن از سالار شهیدان، به دنبال کسب یک برد بزرگ برابر کره جنوبی خواهند بود.

در همین رابطه و در کنار هشتگ همیشگی #من_یک#ملی_پوشم، برای دیدار با کره جنوبی و برای حمایت از تیم ملی و حضور در حسینیه آزادی در روز بازی با کره، هشتگ #من_یک_حسینی_ملی_پوشم را به راه انداختیم.

بی شک حمایت شما هواداران، می تواند بهترین اتفاق برای تیم ملی ایران و ملی پوشان باشد.

#من_یک_ملی_پوشم

#من_یک_حسینی_ملی_پوشم