آمارهای خواندنی هال سیتی - چلسی؛ وقتی کونته به اصل خویش بازگشت!

آمارهای خواندنی هال سیتی - چلسی؛ وقتی کونته به اصل خویش بازگشت!

وبسایت رسمی برنامه نود - چلسی در شرایطی به هال سفر کرد که به شدت تحت فشار قرار داشت اما آبی ها توانستند 3 امتیاز ارزشمند را در هفته هفتم به دست آورند. نگاهی متفاوت به بازی هال سیتی- چلسی خواهیم داشت از دریچه آمار و ارقام

به گزارش وبسایت نود، چلسی دو نیمه متفاوت را مقابل هال سیتی سپری کرد. در نیمه اول، بازی چنگی به دل نزد ولی تاکتیک شوت های پشت محوطه جریمه برای یاران آنتونیو کونته در نیمه دوم ثمر بخش واقع شد و آبی ها طی 6 دقیقه به دو گل مشابه دست یافتند. دیگو کاستا یک گل زد و یک پاس گل هم به ویلیان داد تا حسرت همیشگی هال سیتی در شکست چلسی همچنان پابرجا بماند. 7 باخت و یک تساوی برای ببرها، حاصل رویارویی های آنها با چلسی در لیگ برتر بوده و ضمناً، چلسی در 13 تقابل اخیر با هال سیتی در کلیه رقابت ها، شکست نخورده است.  

دیگو کاستا در هر 3 دیدار اخیر با هال سیتی در لیگ برتر، گل زده است. از 9 گل اخیر چلسی مقابل هال سیتی در لیگ برتر، 7 گل با دخالت مستقیم دیگو کاستا یا ادن هازارد بوده که شامل گلزنی یا پاس گل می باشد. مهاجم اسپانیایی چلسی طی 7 بازی اخیر لیگ، 6 گل را برای آبی ها به ثمر رسانده است.

احمد المحمدی مدافع هال سیتی طی دو فصل حضور ببرها در لیگ برتر (14-2013 و 15-2014) در هر 38 بازی فصل به طور کامل به میدان رفت. او طی 6 هفته نخست این فصل نیز، بازی کرد ولی دریافت کارت قرمز مقابل لیورپول در بازی قبل باعث شد تا برای اولین بار، المحمدی در ترکیب هال سیتی حضور نداشته باشد. سرانجام نوار بازی های متوالی لیگ برتری این بازیکن به صورت اجباری قطع شد.

49 شوت در داخل چارچوب دروازه هال سیتی تا پایان هفته هفتم ثبت شده و هیچ تیمی به اندازه ببرها، متحمل این تعداد شوت داخل چارچوب از سوی تیم های حریف طی فصل جاری نبوده است.

چلسی در دوران مربیگری گاس هیدینک در فصل گذشته، فقط 3 بار در لیگ برتر شکست خورد ولی آبی ها تاکنون، دو باخت در لیگ برتر را طی 7 بازی، تحت هدایت آنتونیو کونته تجربه کرده اند.

انگولو کانته که برخی از کارشناس ها، او کلود ماکلله جدید استمفورد بریج می نامند، در این بازی آمار فوق العاده ای را ثبت کرد. 79 پاس صحیح با دقت 89 درصدی. بیشترین تعداد پاس و بیشترین تعداد لمس توپ در این بازی به نام این هافبک جنگنده فرانسوی به ثبت رسید. بازیکن سابق لستر سیتی، در این بازی 95 لمس توپ داشت که بیشترین تعداد لمس توپ توسط وی طی دوران حضورش در لیگ برتر محسوب می شود.

ویکتور موزس نیجریه ای برای اولین بار پس از 1239 روز، در ترکیب اصلی چلسی طی یک مسابقه از لیگ برتر قرار گرفت.

همان طور که منتقدین گفتند، رمز موفقیت آنتونیو کونته در چلسی این است که وی دوباره به اصل خویش برگشته و سیستم دفاع 3 نفره را که برند مربیگری اش محسوب می شود، در تیم خود پیاده بکند. کونته نیز در این بازی، از سیستم 3-4-3 استفاده کرد و در حقیقت برای اولین بار در چلسی، خط دفاعی 3 نفره را به بوته آزمایش گذاشت و در مجموع، هم نتیجه قابل قبولی گرفت و هم نمایش فنی خوبی را از چلسی شاهد بودیم. مرد ایتالیایی که پیش از این بازی به شدت تحت فشار قرار داشت، پس از گل های تیمش نفسی به راحتی کشید. ارزش تصمیم کونته هنگامی مشخص می شود که بدانیم، چلسی پس از 8 بازی متوالی خارج از خانه در لیگ برتر، برای اولین بار از آوریل 2016 موفق به ثبت کلین شیت شد. می توان گفت، کونته به اصل خویش بازگشت و دوباره از همان روش همیشگی، به برتری دست یافت.

دیگو کاستا تاکنون 38 گل را برای چلسی زده است. طی دوران حضور وی در لیگ برتر، فقط دو بازیکن هستند که بیش از این مهاجم جنجالی گلزنی کرده اند. سرخیو آگوئرو و هری کین به ترتیب با 55 و 38 گل

هال سیتی به جز هفته اول لیگ برتر، در هیچ مسابقه دیگری در این فصل، موفق به گلزنی در نیمه اول نشده است.

چلسی پس از دو باخت متوالی مقابل لیورپول و آرسنال، سرانجام با هشدارها و تغییر تاکتیک آنتونیو کونته، دوباره به پیروزی دست یافت. تصمیم کونته مبنی بر نیمکت نشینی برانیسلاو ایوانوویچ و سسک فابرگاس کمی عجیب به نظر می رسید ولی این تصمیم، عجیب تر هم شد هنگامی که به جای آنها از مارکوس آلونسو و ویکتور موزس در ترکیب اصلی چلسی استفاده کرد. ناتانیل چلوبا بازیمن 21 ساله و همیشه قرضی چلسی نیز برای اولین بار در فصل جدید لیگ برتر، با پیراهن تیمش به میدان رفت هر چند که حضورش در زمین بسیار کوتاه بود.

مایک فیلان سرمربی هال سیتی در این بازی تصمیم جالبی گرفت. او ترجیح داد که ژیومرسی امبوکانی مهاجم سابق نوریچ را در ترکیب اصلی قرار بدهد و آبل هرناندز را روی نیمکت بنشاند.

مجموع ضربات داخل و خارج چارچوب و بلوکه شده برای چلسی، 23 ضربه بود در حالی که هال سیتی، فقط 8 ضربه را به سوی دروازه حریف روانه کرد. چلسی 13 بار از داخل محوطه جریمه اقدام به شوتزنی کرد و در نبردهای تن به تن، کاملاً برتر از هال سیتی بود.

نمایش مارکوس آلونسو در این بازی بسیار فرا تر از حد انتظار بود. او به همراه دیگو کاستا، بیشترین تعداد شوت را به سوی دروازه هال سیتی روانه کردند. (5 شوت)

بازیکن های چلسی در این بازی، 18 دریبل موفق داشتند ولی سهم هال سیتی در این مورد، فقط و تنها فقط 3 دریبل موفق بود!

4464