انریکه: مقصر اصلی این باخت، من هستم نه تر اشتگن؛ از تصمیماتم پشیمان نیستم

انریکه: مقصر اصلی این باخت، من هستم نه تر اشتگن؛ از تصمیماتم پشیمان نیستم

وبسایت رسمی برنامه نود - لوئیز انریکه سعی کرد که مسئولیت شکست یکشنبه شب مقابل سلتاویگو را بپذیرد، شکستی که اشتباه فاحش مارک آندره ترشتگن نیز در آن دخیل بود.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، اشتباه فردی دروزاه بان آلمانی تأثیر مستقیم در نتیجه بازی داشت، و باعث شد تا بارسلونا دومین شکست فصل خود را در هفته هفتم لالیگا تجربه کند. اما سرمربی سابق سلتا در مصاحبه با Barca TV گفت:

اگر یک تیم وجود داشته باشد که بتواند به بارسا ضربه بزند، آن سلتا است و اگر قرار باشد مقابل حریفی برتر شکست بخورم، خوشحال می شوم که آن تیم سلتا باشد. من نکات مثبت چندانی از این مسابقه برداشت نکردم. ما به بازی برگشتیم اما گل چهارم آنها، امید های ما را کشت. با وجود موقعیت هایی که برای رسیدن به گل تساوی داشتیم، نمی توانم اینجا را با خوشحالی ترک کنم.

این شکست برای همه است. ابتدا برای من، که مسئول این تیم هستم. حالا باید خودمان را جمع کنیم. امروز برای ما روز مهمی بود و فرصت صدرنشینی داشتیم و از این فرصت استفاده نکردیم. بازی را خوب شروع کردیم و از عملکرد تیم در 15 دقیقه ابتدایی راضی بودم اما بعد از آن وارد یک نیروی منفی شدیم و در نبرد های انفرادی که آنها بهتر از ما بودند، شکست خوردیم. بازیکنان ماشین نیستند، باید خودمان را جمع کرده و در بازی بعدی رقابت کنیم.

انریکه از تصمیم خود برای نیمکت نشین کردن اینیستا در ورزشگاه بالایدوس نیز دفاع کرد و به +Canal گفت:

در این لحظه سؤالات آسان نپرسید. از انتخاب آن ترکیب برای شروع بازی پشیمان نیستم. من یک مربی هستم و بنابراین کار من تصمیم گیری قبل از مسابقه است؛ بعد از اینکه اوضاع خوب پیش نرفت، انتقاد کردن کاملاً راحت است. فکر نمی کنم که کارنامه بدی داشته باشم.

خبرنگاران در مورد تأثیر اشتباه ترشتگن سؤال کردند که ال چولو گفت:

یک سؤال راحت دیگر. دروازه بان های بارسلونا همیشه باید ریسک کنند چرا که نقشی کلیدی در سبک بازی تیم دارند. مطمئنم که در آن صحنه راه حل های ساده تری هم وجود داشت، اما مقصر اصلی اتفاقاتی که امروز درون زمین رخ داد، من هستم نه ترشتگن. امروز کل تیم شکست خورد. جا برای پیشرفت زیادی وجود دارد.

بارسلونا در تاریخ 15 اکتبر از هفته هشتم رقابت های لالیگا به مصاف دپورتیوو لاکرونیا خواهد رفت.

1771