اعداد و ارقام هفته ششم بوندس لیگا؛ از رکورد شکسته شده باربارز تا شکست ناپذیری لایپزیگ

اعداد و ارقام هفته ششم بوندس لیگا؛ از رکورد شکسته شده باربارز تا شکست ناپذیری لایپزیگ

وبسایت رسمی برنامه نود - هفته ششم بوندس لیگا با دیدار لایپزیگ و آگزبورگ شروع شد و با اولین برد فصل شالکه خاتمه یافت.به گزارش وبسایت نود، در هفته ششم بوندس لیگا رکوردهای جدیدی ثبت شدند، آمارهای جدیدی به نام بازیکنان و تیم ها رقم خورد که در ادامه آورده شده اند.

1

برای اولین بار در این فصل دورتموند با شکست نیمه اول را به پایان رساند.

2

ساندرو واگنر مهاجم هافن هایم هر دو گلش در این فصل را بیرون از خانه و روی پاس های آندره کراماریچ به ثمر رسانده است.

3

فرایبورگ سومین بازی خانگی متوالی خود را با برد به اتمام رساند. فصل گذشته آن ها در بوندس لیگا دو، 9 برد متوالی در خانه را هم تجربه کرده بودند.

3

در این هفته داوران 3 بار اعلام پنالتی کردند که هر 3 تای آن ها گل شد. این تعداد پنالتی در یک هفته در فصل جدید بی سابقه بود.

5

از شروع سپتامبر یاشوا کیمیش 5 گل برای بایرن مونیخ به ثمر رسانده و این در حالی است که لواندوفسکی در این مدت 3 گل به ثمر رسانده است.

6

لایپزیگ تبدیل به اولین تیم تازه صعود کرده به بوندس لیگا شد که در 6 هفته ابتدایی شکست نخورده است.

6

همانند فصل های 1963/64 و 1987/88 که کلن قهرمان بوندس لیگا شد آن ها در 6 بازی ابتدایی فصل شکست نخورده اند.

6

هافن هایم برای اولین بار از زمان حضور یولین ناگلزمان روی نیمکت این تیم 6 بازی متوالی را بدون شکست سپری می کند. در تاریخ حضور این تیم در بوندس لیگا تنها دو عملکرد بهتر از این ثبت شده است.

6

دارمشات در 6 بازی آخر خود مقابل وردبرمن متحمل شکست نشده است. آن ها مقابل هیچ تیم دیگری در بوندس لیگا چنین رکوردی را ندارند.

7

بازیکنان شالکه ظرف 7 دقیقه 3 بار دروازه گلادباخ را باز کردند. آخرین بار در مارس 1995 و در پیروزی 6-2 مقابل مونیخ 1860 آن ها در 7 دقیقه 3 گل به ثمر رسانده بودند.

9

فرایبورگ با کسب 3 برد و 3 باخت موفق به کسب 9 امتیاز شده است. آخرین بار 22 سال قبل آن ها رکوردی بهتر از این ثبت کرده بودند (10 امتیاز).

11

اف سی کلن که این هفته با بایرن مونیخ در آلیانتس آرنا 1-1 مساوی کرد برای 11 ــمین بازی متوالی در بوندس لیگا بدون شکست باقی ماند و این بهترین عملکرد آن ها در این زمینه در 27 سال اخیر است.

20

هیچ بازیکنی در این فصل بوندس لیگا اندازه ویچنزو گریفو هافبک فرایبورگ شوت درون چهارچوب (20) بدون گل زده نداست. او سرانجام در بازی مقابل فرانفکورت موفق شد اولین گل فصلش را به ثمر برساند.

46

پس از پایان این هفته از رقابت ها هرتا برلین چهارمین برد خود را جشن گرفت و امتیازات این تیم در فصل جاری به 13 رسید. این تعداد امتیاز در این مقطع از فصل با رکورد 46 سال قبل این باشگاه برابری می کند.

49

جی دوونگ-وون مهاجم کره ای آگزبورگ در بازی مقابل لایپزیگ به 49 بازی بدون گل زده خاتمه داد. آخرین بار او در ژانویه 2014 مقابل دورتموند گلزنی کرده بود.

97

وداد ایبیشویچ در بازی مقابل هامبورگ 96 ــمین و 97 ــمین گل های خود در بوندس لیگا را به ثمر رساند. او با این گل ها تبدیل به بهترین گلزن بوسنیایی تاریخ بوندس لیگا شد و رکورد سرگی باربارز را شکست.

24/199

در بازی مقابل وولفسبورگ، ماریتن اشمیت سرمربی ماینتس جوان ترین ترکیب تاریخ این تیم در بوندس لیگا را با میانگین (24 سال و 199 روز) به میدان فرستاد.

1130

آدمیر مهمدی سرانجام پس از 1130 دقیقه و حضور در 22 بازی بوندس لیگا مجدداً گلزنی کرد.

13,01

پاسکال گروس هافبک اینگول اشتات با 13,01 کیلومتر دوندگی در بازی مقابل هافن هایم دونده ترین بازیکن هفته بود.

7899