ساری: یوونتوس سطح بالاتری از سایر تیم‌های سری آ دارد

ساری: یوونتوس سطح بالاتری از سایر تیم‌های سری آ دارد

وبسایت رسمی برنامه نود - مربی ناپولی اعلام کرد که حریف این تیم در رقابت‌های سری آ، یوونتوس در سطح بالاتری نسبت به سایر تیم‌های سری آ قرار دارد.

به گزارش وبسایت نود،  مربی ناپولی ضمن رد کردن شانس قهرمانی ناپولی در سری آ اعلام کرد که بیانکونری در سطح بالاتری نسبت به سایر تیم‌های سری آ قرار دارد. ناپولی مقابل آتالانتا با نتیجه 1-0 شکست خورد تا ماوریزیو ساری پس از این دیدارT مقایسه ناپولی و یوونتوس را بیهوده بداند، او در کنفرانس مطبوعاتی پس از این دیدار گفت:

یوونتوس در سطح بالاتری قرار دارد، این هفته فرصت مناسبی خواهیم داشت تا به اشتباهاتمان فکر کنیم و در جهت رفع آن‌ها تلاش کنیم. اگر یووه چند بازی را با نتایج نا مناسب به پایان برساند ممکن است بتوانیم برای قهرمانی با آن ها رقابت کنیم اما این اتفاق برای یووه نخواهد افتاد.

با توجه به اینکه عملکرد ناپولی در این دیدار با دیدار میانه هفته این تیم مقابل بنفیکا تفاوت زیادی داشت، اما ساری از هرگونه انتقاد از بازیکنانش خودداری کرد، او در مورد این دیدار گفت:

باید در مقابل تیم‌های خشن که بازی را همچون دوئل به پایان می‌برند پیشرفت کنیم. باید برابر تیم‌هایی که بازی فیزیکی به نمایش می‌گذارند نتایج بهتری بگیریم تا امتیازهای حساس آن دیدارها را کسب کنیم. با توجه به اینکه در لیگ قهرمانان اروپا به میدان رفته بودیم، فرصت کافی برای استراحت نداشتیم و این باخت، هزینه حضورمان در دیدار لیگ قهرمانان اروپا بود.

1899