سلتاویگو 4 - 3 بارسلونا؛ تراشتگن شب نحس بارسا را تکمیل کرد

سلتاویگو 4 - 3 بارسلونا؛ تراشتگن شب نحس بارسا را تکمیل کرد

وبسایت رسمی برنامه نود - در آخرین جدال از هفته هفتم رقابت های لالیگا، تیم فوتبال سلتاویگو در حالی میزبان بارسلونا بود که آبی و اناری ها با توجه به نتایج رقیبان، می توانستند در صورت کسب پیروزی صدرنشین شوند.

به گزارش وبسایت رسمی برنامه نود، این بازی در ورزشگاه بالایدوس و به قضاوت اینیاکی گاریدو برگزار می شد. بارسلونا با توجه به تساوی رئال مادرید، پیروزی اتلتیکو و برتری سویا مقابل آلاوز در مکان چهارم قرار داشت و پیروزی در این بازی می توانست بار دیگر آن ها را به صدر بازگرداند. ترکیب دو تیم به شرح زیر است:

سلتاویگو: سرخیو، هوگو مالو، بانگوندا، رادوخا، پابلو هرناندز، کابرال، سیستو، واس ،راکاگلیا، ایاگو آسپاس، سرجیو گومز

بارسلونا: تراشتگن، سرجی روبرتو، متیو، پیکه، آلبا، آندره گومز، آردا، رافینیا، بوسکتس، سوارز، نیمار

گزارش نیمه نخست:

دقیقه 22: اولین موقعیت بازی در همین دقیقه رخ داد. در حالی که بازی کسل کننده دنبال می شد، شکاف در خط دفاعی بارسا و پاس عمقی آسپاس در سمت راست محوطه جریمه به سستو رسید و او از زاویه ای نشبتا بسته با ضربه ای دقیق دروازه را باز کرد.

دقیقه 24: ضربه از راه دور آسپاس را تراشتگن راهی کرنر کرد.

دقیقه 32: روی یک ضد حمله و فرار دیگو آسپاس بارسلونا در موقعیت خطر قرار گرفت. ضربه آسپاس از پشت محوطه جریمه در قعر دروازه تراشتگن جای گرفت.

دقیقه 33: تیم در هم ریخته بارسا با یک فاجعه مواجه است. گل سوم بلافاصله به ثمر رسید. پاس در عمق گومز را جرمی متئو به گل خودی فرستاد. 3 بر 0 به نفع سلتا.

دقیقه 36: ضربه راه دور سرجیو گومز را دروازبان مهار کرد.

دقیقه 41: سوارز در زاویه ای بسته صاحب توپ شد اما ضربه اش را به آسمان زد.

گزارش نیمه دوم:

دقیقه 58: کرنر کوتاه بازیکنان بارسا با سانتر اینیستا به پیکه رسیده و مدافع پیشتاخته بارسا دروازه سلتا را برای بار اول باز کرد.

دقیقه 63: خطا روی گومز و پنالتی برای بارسلونا؛ نیمار پشت توپ قرار می گیردو بر خلاف جهت حرکت دروازبانل دوم را وارد دروازه بارسا می کند. 3 بر 2 به نفع سلتا.

دقیقه 67: ضربه سیستو از سمت چپ محوطه جریمه را تراشتگن در آغوش کشید.

دقیقه 76: در حالی که بارسلونا کاملا امیدوارانه پیش کشیده بود، اشتباه محض تراشتگن در دفع توپ باعث شد تو ضربه او پس از برخورد با هرناندز تبدیل به گل چهارم سلتاویگو شود.

دقیقه 82: موقعیت مسلم گلزنی در محوطه شش قدم نصیب آسپاس شد اما ضربه او در آستانه ورود به دروازه دفع شد.

دقیقه 87: ارسال از سمت راست دنیس سوارز باز هم روی سر پیکه نشست و او نیز به راحتی گل دوم خودش و گل سوم بارسا را به ثمر رساند.

دقیقه 90: ارسال از سمت چپ اینیستا به نیمار رسید اما ضربه سر بی دقت او از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 2+90: ضربه سر پیکه به شکل بسیار خطرناکی از کنار روازه به بیرون رفت.

آمار بازی و نمرات بازیکنان:

1313