برلوسکنی: میلان را به تازه به دوران رسیده‌ها نمی‌فروشم

برلوسکنی: میلان را به تازه به دوران رسیده‌ها نمی‌فروشم

بی‌ تائه‌ چابول که یک تاجر تایلندی است به دنبال خرید ۶۵ درصد از سهام باشگاه میلان است. قرار شده آقای بی طی هفته‌های آینده قرارداد خرید خود را نهایی کند اما در این میان، سیلویو برلوسکنی، مالک متمول روسونری و نخست وزیر پیشین ایتالیا تاکید کرد باشگاه را به کسانی نمی‌فروشد که به دنبال کسب شهرت یک روزه هستند.

برلوسکنی در این زمینه گفت: فروش این باشگاه برای من درست همانند این است که بخشی از قلب و کودکی‌ام را بفروشم. در این راه اما به دنبال کسی هستم که بخواهد پولی که به میلان می‌آورد را در راه درست هزینه کند. نمی‌خواهم کسی که میلان را می‌خرد، به دنبال کسب شهرت یک روزه باشد، زیرا این تیم یک برند بین‌المللی است. به دنبال کشف اهداف کسانی هستم که برای خرید میلان اقدام کرده‌اند. حاضر هستم در این راه خودم را فدای میلان کنم. البته پیش از آن باید همه چیز را در مورد اشخاصی که به دنبال خرید باشگاه هستند، دریابم.

برلوسکنی افزود: اگر گفت‌وگوها در مورد فروش میلان به شکلی پیش نرفت که ما می‌خواهیم، به دنبال راه‌اندازی یک پروژه جدید در این تیم خواهیم بود که تیم ایتالیایی و یک دستی بسازیم. می‌خواهم تیمی بسازم که ایتالیایی‌های زیادی در آن حضور داشته باشند. نمی‌خواهم مانند سایر تیم‌ها بازیکنان خارجی زیادی در ترکیب داشته باشیم. فینال سال گذشته کوپا ایتالیا تنها یک بازیکن ایتالیایی در ترکیب اولیه دو تیم داشت. این رخداد برای فوتبال ایتالیا خیلی بد است.