تاتنهام 2-0 منچستر سیتی؛ گواردیولا طعم شکست در انگلیس را چشید

تاتنهام 2-0 منچستر سیتی؛ گواردیولا طعم شکست در انگلیس را چشید

وبسایت رسمی برنامه نود - شاگردان گواردیولا که در تمامی بازی های خود در لیگ برتر پیروز شده بودند در یک بازی یک طرفه با دو گل در خانه تاتنهام مغلوب شدند تا اختلاف در صدر جدول کاهش یابد.

به گزارش وبسایت نود، تیم های تاتنهام و منچستر سیتی از ساعت 16:45 در هفته هفتم لیگ برتر در ورزشگاه وایت هارت لین به مصاف یکدیگر رفتند.

لحظات حساس بازی

دقیقه 9: حملات تاتنهام نتیجه داد و کولاروف سانتر دنی رز که از سمت چپ روی دروازه ارسال شده بود را وارد دروازه خودی کرد.

دقیقه 21: اریکسن میتوانست اختلاف را بیشتر کند اما ضربه زیبای این بازیکن از روی ضربه آزاد با اختلافی اندکی از کنار دروازه براوو به بیرون رفت.

دقیقه 37: تیم میزبان مزد بازی خوب خود را گرفت و روی حرکت خوب سان و آلی که دفاع سیتی را بهم ریختند توسط هافبک انگلیسی خود به گل دوم دست یافت.

دقیقه 65: تاتنهام به خاطر خطای فرناندینیو روی آلی صاحب یک ضربه پنالتی شد اما براوو توانست ضربه ضعیف لاملا را مهار کند تا اختلاف همان دو گل باقی بماند.

دقیقه 67: دنی رز در اطراف محوطه جریمه تاتنهام با خطای شدید استرلینگ متوقف شد. مدافع تاتنهام اعتقاد داشت استرلینگ با دریافت کارت زرد دوم باید از بازی اخراج شود اما داور از دادن اخطار دوم خودداری کرد.

دقیقه 75: سیتی روی حرکت و پاس خوب سیلوا که ایهناچو را پا به توپ کرد می توانست اختلاف را کم کند اما لوریس با یک عکس العمل خوب ضربه مهاجم جوان سیتی را دور کرد.

 دقیقه 92: آگورو در آخرین موقعیت تیمش می توانست اختلاف را کم کند اما این بازیکن که روی حرکت خوب استونز و ایهناچو صاحب توپ شده بود ضربه اش را به جایی که لوریس ایستاده بود زد.