ردبولز 3-2 یونیون؛ بازی پر گل، پر حادثه و پر تنش

ردبولز 3-2 یونیون؛ بازی پر گل، پر حادثه و پر تنش

به گزارش ورزش 11، ردبولز با کسب پیروزی ارزشمند مقابل فیلی در صدر جدول کنفرانس شرق جای گرفت. در بازی بسیار بسیار پر جنب و جوش و البته پر تنش در ردبول آرنا، دکس مک کارتی به کمک ردبول ها آمد تا از سد حریف سخت خود بگذرند. دو پاس گل و یک گل مک کارتی باعث پیروزی 3 بر 1 ردبول ها در برابر فیلی شد و آن ها هم امتیاز تیم هم شهریشان نیویورک سیتی در صدر جدول کتفرانس شرق قرار گرفتند.

ساشا کلیستان نیز در این نبرد نقش تاثیر گذاری داشت و یک گل و یک پاس گل را به تیمش هدیه داد و البته گل بردلی رایت فیلیپز در این بازی او را همراه با داوید ویا در صدر جدول گلزنان لیگ ام ال اس قرار داد.

فابیان هربرس و کریس پونتیوس نیز دو گل فیلادلفیا را به ثمر رساندند با وجود سقوط یک رده ای یونیون بعد از این شکست آن ها در آستانه ی راهیابی به دور پلی آف هستند آن هم بعد از پنج سال نرسیدن به این دور از مسابقات.

شاید به نظرتان برسد که به ثمر رسیدن پنج گل در بازی شب بدی را برای دروازه بان ها به ارمغان آورده باشد اما هر دو دروازه بان عملکردی بسیار خوب داشتند. به احتمال زیاد سیو برتر این هفته از رقابت های لیگ ام ال اس از آن سیو دقیقه ی 82 از لوئیز روبلس دروازه بان ردبولز شود.