قرارداد الکساندر نوری با وردربرمن به حالت دائمی در آمد

قرارداد الکساندر نوری با وردربرمن به حالت دائمی در آمد

وبسایت رسمی برنامه نود - باشگاه وردربرمن به صورت رسمی خبر استخدام الکساندر نوری به عنوان سرمربی جدید این تیم را تائید کرد و بدین ترتیب قرارداد وی از حالت سرمربی موقت به حالت دائمی در آمد.

به گزارش وبسایت نود، این مربی که هدایت تیم زیر 23 سال وردربرمن را به عهده داشت در روزهای آتی قراردادش را به عنوان سرمربی تیم بزرگسالان تمدید خواهد کرد. فلوریان برونس و فلوریان کوفلت هم دستیاران وی خواهند بود.

الکساندر نوری، مربی ایرانی الاصل وردربرمن در هفته هایر اخیر به عنوان مربی موقت وردربرمن عملکرد خوبی داشته است. فرانک بائومن،  مدیر ورزشی باشگاه وردربرمن گفت:

الکساندر نوری در هفته های اخیر نشان داد که می تواند در تیم اثرگذار باشد و موفقیت قابل توجهی کسب کرده است. به همین خاطر به این نتیجه رسیدیم که لیاقت این فرصت را دارد تا به مسیرش ادامه بدهد. ما نتوانستیم گزینه ای شایسته تر از الکساندر نوری انتخاب کنیم هرگز نگفتیم که صرفا به دنبال استخدام یک مربی باتجربه هستیم. به خوبی به توانایی های الکساندر نوری و دستیارانش واقف هستیم هر چند که نمی توان در این مقطع موفقیت را تضمینی دانست. حس کردیم که در حال حاضر الکساندر بهترین گزینه برای ماست. گاهی در فوتبال باید احساس درونی خود را دنبال کنی و ما هم این کار را کردیم. نمی خواستیم که فرصت از دست ما بپرد. "

نوری که یکشنبه از خبر دائمی شدن قراردادش مطلع شده است هم با ابراز شعف گفت:

چالش بزرگی است اما باید متحد باشیم  تا به موفقیت برسیم. ترکیب خوبی داریم و کادرفنی همه تلاش خود را برای موفقیت انجام می دهد. تجهیزات باشگاه فوق العاده است و به آینده نگاه می کنم.

1140