والنسیا 0-2 اتلتیکو مادرید؛ آلوز هم جلودار اتلتیکو نشد

والنسیا 0-2 اتلتیکو مادرید؛ آلوز هم جلودار اتلتیکو نشد

وبسایت رسمی برنامه نود - از هفته هفتم رقابت های لالیگا، دو تیم اتلتیکو مادرید و والنسیا در ورزشگاه مستایا به مصاف هم رفتند که در نهایت شاگردان سیمئونه با 3 امتیاز به خانه برگشتند.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، والنسیا با سرمربی جدید خود چزاره پراندلی که امروز از جایگاه ویژه بازی را تماشا می کرد، به مصاف تیم سیمئونه رفت و در پایان علیرغم درخشش دیگو آلوز، دروازه بان فوق العاده خود که بار دیگر دو ضربه پنالتی را مهار کرد، با نتیجه 2-0 مغلوب حریف خود شد. با این نتیجه اتلتیکو 15 امتیازی شد و موقتاً به صدر جدول رفت و والنسیا با 6 امتیاز در رده شانزدهم باقی ماند.

دقیقه '44 (پنالتی): آنتوان گریزمان بار دیگر پشت ضربه پنالتی به دست آمده قرار گرفت اما ضربه او به سمت چپ دروازه را آلوز با واکنشی عالی به کرنر فرستاد.

دقیقه '63 (آنتوان گریزمان): فرناندو تورس در بدو ورود به زمین از سمت چپ محوطه به توپ ضربه زد که آلوز آن را برگشت داد و در ادامه گامیرو توپ را برای گریزمان کاشت تا مهاجم فرانسوی با یک شوت محکم توپ را وارد دروازه کند.

دقیقه '69 (پنالتی): گامیرو در موقعیت تک به تک قرار گرفت اما آلوز به خوبی توپ را دفع کرد و در برگشت، گریزمان با خطا متوقف شد تا داور بار دیگر نقطه پنالتی را نشان دهد؛ این بار کاپیتان گابی پشت توپ قرار گرفت و باز هم آلوز به شکلی باور نکردنی این ضربه پنالتی را هم مهار کرد.

دقیقه '2+90 (کوین گامیرو): پاس بلند خوانفران از خط دفاعی با فرار تند و تیز گامیرو همراه شد و این مهاجم فرانسوی بعد از دریبل مدافع پیش روی خود، با یک ضربه پای چپ تیر خلاص را به پیکر خفاش ها وارد کرد.

1771