سیدی:آقای تاج صدای ما را بشنوید

سیدی:آقای تاج صدای ما را بشنوید

مربی سابق نفت گفت: چطور ما ایرانی هستیم و نمی توانیم به فیفا شکایت کنیم ولی دو، سه بازیکن یا مربی خارجی وقتی به ایران می آیند شکایت می کنند و تمام حق و حقوق خودشان را می گیرند. 

محسن سیدی در گفت و گو با کاپ،درباره تجمع نفتی ها مقابل فدراسیون فوتبال اظهار داشت:ما چون فوتبالی هستیم عین توپ فوتبال ما را به این طبقه و آن طبقه پاس کاری می کنند. دبیر کل فدراسیون دفعه قبل آمدیم نامه ای زد و 20 روز برای فروشنده و خریدار وقت داد که باز هم خبری نشد. ایشان ما را نزد آقای حسن زاده فرستاد. آقای حسن زاده هم که شنبه ها نمی آید. یکشنبه ها ساعت 3 بعد از ظهر می آید. حالا همه ما جمع شدیم تا شکایتی علیه شرکت ملی نفت داشته باشیم.

وی ادامه دادما با نفت سابق طرف حساب هستیم و با شرکت بهنام پیشرو کاری نداریم. چون آنها تیم را خریدند و می گویند ما چک تضمینی هم دادیم. دنبال این هستیم که شکایت ها را بنویسیم و بدهیم. چیزی که جالب است این است که از تیم سیاه جامگان و تیم های دیگر طلبکاران شان 5 ماه است که رای صادر شده اما اینها رای های صادر شده را به سازمان لیگ می دهند و کمیته مسابقات جلو بازی هایی را که بدهکار هستند می گیرد. اما سازمان لیگ می گوید ما نمی خواهیم بازی ها عقب بیفتد، ما نمی خواهیم جلو بازی ها را بگیریم.

سیدی افزود چطور ما ایرانی هستیم و نمی توانیم به فیفا شکایت کنیم ولی دو، سه بازیکن یا مربی خارجی وقتی به ایران می آیند شکایت می کنند و تمام حق و حقوق خودشان را می گیرند. نوش جانشان چون آنها هم زحمت می کشند. من خواهش می کنم که رییس فدراسیون صدای ما را بشنود.