معینی:استقلال در حذفی مدعی است/ درباره کسر قراردادها حرف نمی زنم

معینی:استقلال در حذفی مدعی است/ درباره کسر قراردادها حرف نمی زنم

عضو هیات مدیره استقلال گفت: درباره کسر قراردادها باید در هیات مدیره بحث شود و بعد از آن موضوع را رسانه ای می کنیم. 

مسعود معینی در گفت و گو با کاپ، در خصوص برد مقابل ملوان نوین انزلی اظهار داشت: بازی های حذفی با بازی های لیگ فرق می کند. حذفی یک بازی است و حق اشتباه نداری.در مسابقات جام حذفی بعضی مواقع اتفاقات عجیب و غریب می افتد. مانند حذف استقلال خوزستان یاپرسپولیس مقابل تیم های ضعیف. 

وی ادامه داد: پرسپولیس واقعا انتظار نداشت مقابل نماینده شیراز شکست بخورد. اما استقلال با توجه به اینکه فقط دو بازیکن در تیم ملی داشت کادر فنی بازیکنان بیشتری در اختیار داشت و به نوعی دستش بازتر بود. البته من بازی را ندیدم اما آنطور که شنیدم استقلال عملکرد خوبی در این بازی داشته است. استقلال در همان نیمه اول بارش را بست و نیمه دوم با حفظ توپ توانست به مرحله بعدی صعود کند. 

معینی ادامه داد: استقلال با توجه به نتایجی که اول فصل گرفته تلاش می کند که از این به بعد در ادامه بازی ها عملکرد خوبی داشته باشد. مطمئن باشید استقلال با همین رویه در نیم فصل در رتبه های بالا قرار خواهد گرفت. ما امیدوار هستیم همین اتفاق برای تیم بیفتد. تیم های شمالی معمولا همیشه خوب هستند و مقابل تیم های استقلال و پرسپولیس به نوعی همیشه گربه سیاه هستند. شانس بد ملوان نوین انزلی بود که در همان گام نخست باید با استقلال دیدار می کرد.

وی در این باره که پیش بینی اش از استقلال در رقابت های جام حذفی  چگونه است بیان داشت:مطمئن باشید صد در صد استقلال در جام حذفی مدعی است. شک نداشته باشید که آنها این مسابقات را جدی خواهند گرفت. البته که استقلال در مراحل بعد حریفان سخت تری دارد. ازجمله مس کرمان که هم کادر فنی و هم بازیکنان خوبی دارد. البته این بازی خانگی است و استقلال میتواند به پیروزی برسد.

عضو هیات مدیره استقلال درباره وضعیت پورحیدری خاطرنشان کرد: پورحیدری این روزها نیاز دارد که آدم ها به دیدنش بروند. هرچقدر اطرافش شلوغ تر باشد برایش بهتر است. از مردم می خواهم او را دعا کنند. من افتخار می کنم که در کنارش بازی کردم. شاید برایتان جالب باشد گلی که من مقابل نماینده اسرائیل در فینال زدم روی پاس منصور بود.

معینی در خصوص اینکه این روزها بحث کم شدن قرارداد بازیکنان استقلال وجود دارد خاطرنشان کرد: تا جلسه هیات مدیره تشکیل نشود و این موضوع باز نشود در این باره صحبت نمی کنم. ما باید در هیات مدیره در این خصوص تصمیم گیری کنیم. اما این را می گویم تا مساله ای در هیات مدیره مطرح نشود نباید درباره آن صحبت کنیم. این مسائل ابتدا باید در هیات مدیره مطرح شود بعد آن را رسانه ای کنیم.

وی در خصوص اینکه آیا تیم ملی در این دو بازی موفق خواهد شد یا خیر گفت: به نظرم بازی ابکستان و کره مسیر ایران را برای صعود به جام جهانی مشخص خواهد کرد. به خصوص بازی مقابل ازبکستان و کره که خیلی سخت است. امیدوارم تیم ملی بتواند از این دم بازی به سلامت عبور کند.

معینی در پایان در خصوص مصاحبه های وزیر و افشارزاده علیه یکدیگر گفت: در این خصوص اظهارنظر نمی کنم. طرفین باید در این باره تصمیم گیری کنند یا ادامه دهند یا این موضوع را تمام کنند.