پیش بازی سلتا ویگو - بارسلونا، امتحان سخت بارسا در بالایدوس

پیش بازی سلتا ویگو - بارسلونا، امتحان سخت بارسا در بالایدوس

وبسایت رسمی برنامه نود - شاگردان لوییز انریکه که نشان داده‌اند به غیبت مسی تا حدی عادت کرده‌اند، این بار باید برابر حریف سرسخت خود صف آرایی کنند.

به گزارش وبسایت نود، بارسلونا پس از پیروزی 2-1 که در خانه مونشن گلادباخ کسب کرد، نشان داد که می‌تواند با غیبت مسی تا حدی کنار بیاید، درخشش آردا توران در نبود مسی باعث شده است که این تیم تا به اینجای مسیر مشکل خاصی نداشته باشند، از طرف مقابل سلتا ویگو در این فصل از مسابقات لالیگا مسیر پر فراز و نشیبی را طی کرده است اما به نظر نمی‌رسد تیمی که فصل گذشته در خانه خودی مقابل بارسلونا 4 بار به گل رسید، حریف دست و پا بسته ای برای بلوگرانا باشد. اگر به 6 دیدار اخیر این دو تیم نگاهی بی‌اندازیم، متوجه خواهیم شد که بارسلونا در 4 دیدار به پیروزی رسیده است و سلتا ویگو در نقطه مقابل دو بار موفق شده است حریف پر قدرت خود را از پیش رو بردارد که یکی از این پیروزی‌ها در دیدار رفت فصل گذشته در ورزشگاه بالایدوس به دست آمد. آخرین دیدار این دو تیم در ورزشگاه نیوکپ با حساب 6-1 به سود بارسا به پایان رسید تا بلوگرانا انتقام سختی از حریف خود بگیرند. هت تریک سوارز و گل‌های مسی، نیمار و راکیتیج برای در هم شکستن ویگو در نیوکمپ کافی بود تا پنالتی گویدتی بی اثر شود. مهمترین نکته ای که در این دیدار به چشم خواهد آمد این است که ادواردو بریزو تنها مربی است که موفق شده است دو بار لوییز انریکه را در مسابقات لالیگا شکست دهد.

به نظر می‌رسد لوییز انریکه جانشین مناسبی برای مسی مصدوم پیدا کرده است، آردا با درخششی که داشته است احتمالا در دیدار آینده بلوگرانا نیز جانشین مسی خواهد بود، همچنین ماسکرانو در غیاب اومتیتی مصدوم، احتمالا زوج پیکه در قلب دفاع بارسا خواهد بود. از طرف مقابل حضور یاگو آسپاس در ترکیب اولیه سلتا بسیار محتمل است تا زوج پابلو هرناندزی باشد که به تازگی از کمند مصدومیت رهایی یافته است. بارسلونا در 18 دیدار از 22 دیدار اخیر خود در لالیگا حداقل 2 گل به ثمر رساند است و 6 دیدار آخر خارج از خانه را در مسابقات لالیگا با پیروزی پشت سر گذاشته است و در 5 دیدار از این مسابقات موفق شده است دروازه خود را بسته نگاه دارد. لوییز انریکه هرگز موفق نشده است در زمان هدایت بارسلونا بیش از 6 دیدار خارج از خانه پشت سر هم را با پیروزی پشت سر بگذارد و در صورتیکه بارسا در این دیدار به پیروزی برسد، از این نظر لوییز انریکه به رکورد جدیدی در کارنامه شخصی اش دست خواهد یافت، علاوه بر آن، بارسا در 4 دیدار آخر خود هم در نیمه اول و هم در نیمه دوم با پیروزی زمین بازی را ترک کرده است. از سوی مقابل سلتا ویگو در 8 دیدار از 10 دیدار آخر خود مقابل بارسلونا، حداقل دوبار دروازه اش باز شده است. با تمام این اوصاف به نظر می‌رسد بازی پر گلی را از این دو تیم شاهد خواهیم بود.

ترکیب احتمالی دو تیم:

اخبار و نکات بازی:

قضاوت این دیدار بر عهده اینیاکی گاریدو است، بارسا در بازی‌هایی که این داور قضاوت بازی را بر عهده داشته است 4 پیروزی، 1 تساوی و یک شکست به دست آورده است.

تمامی 6 گلی که سلتا ویگو در این فصل از لالیگا به ثمر رسانده است توسط 6 بازیکن متفاوت به ثمر رسیده اند.

لوییز سوارز در 5 گل آخر بارسا مقابل سلتا ویگو تاثیر مستقیم داشته است، 3 گل و 2 پاس گل حاصل کار این مهاجم اروگوئه ای بوده است.

سرجیو روبرتو در این فصل از لالیگا با ارسال 4 پاس گل، در صدر جدول پاس گل دهندگان قرار دارد.

پیش بینی سایت هواسکورد:

1899