پیش بازی تاتنهام-منچسترسیتی؛ رویارویی دوباره گواردیولا و پوچتینو

پیش بازی تاتنهام-منچسترسیتی؛ رویارویی دوباره گواردیولا و پوچتینو

وبسایت رسمی برنامه نود -عصر یکشنبه و از هفته هفتم لیگ برتر انگلیس، تاتنهام در خانه، میزبان منچسترسیتی خواهد بود.

به گزارش وب‌سایت رسمی برنامه نود، این بازی از هفته هفتم لیگ برتر انگلیس و از ساعت 16:45 یکشنبه و در ورزشگاه وایت هارت لین برگزار خواهد شد. ضمن اینکه قضاوت این بازی بر عهده آندره مارینر خواهد بود.

تاتنهام که فصل جدید را با پوچتینو مقتدرانه شروع کرده و پیش از بازی‌های این هفته در جایگاه دوم قرار داشته، در این بازی در حالی باید به مصاف تیم صدرنشین جدول برود که هری کین، مهاجم نامدارش را در اختیار ندارد. پوچتینو که در فصل 9-2008، با اسپانیول توانست بارسای شکست‌ناپذیر پپ را شکست دهد، به دنبال این خواهد بود که بتواند ضمن توقف روند پیروزی‌های سیتیزن ها، با شکست منچسترسیتی، اختلاف را در صدر جدول کاهش دهد و در این راه، امید اولش به سون، مهاجم آماده این روزهایش خواهد بود. به‌جز هری کین که قطعا در بازی غایب خواهد بود، وضعیت دنی رز و اریک دایر هم برای بازی مشخص نیست.

در سوی دیگر میدان اما پپ گواردیولا و تیمش با 6 پیروزی پیاپی گام به این بازی می‌گذارند. گواردیولا که اگوئرو را دوباره در ترکیبش دارد، امید زیادی به این مهاجم آرژانتینی بسته که رکورد گلزنی خیلی خوبی هم مقابل تاتنهام داشته است. اما خبر بد برای او غیبت دی بروین در این بازی خواهد بود که در فرم بسیار خوبی قرار داشته است. کاپیتان کمپانی هم کماکان مصدوم است و به این بازی نخواهد رسید، ضمن اینکه نولتیو هم پس از اخراج در جام اتحادیه، سومین جلسه محرومیتش را خواهد گذراند. پپ که پوچتینو را یکی از مربیان بزرگ دنیا می‌داند، برای ادامه روند پیروزی نیاز به یک نمایش عالی دارد.

ترکیب احتمالی دوتیم

 نکات آماری بازی:

منچسترسیتی 6 بازی ابتدای فصل در لیگ برتر را پیروز بوده است.10 بازی از 12 بازی آخر خانگی تاتنهام مقابل سیتی، با بیش از 2.5 گل به‌طور میانگین همراه بوده استسیتیزن ها در 6 بازی آخر خود حداقل 2 گل به ثمر رسانده‌اند.2 بازی آخر دو تیم در لیگ برتر با پیروزی تیم لندنی همراه بوده است.پپ گواردیولا در صورت پیروزی در بازی فردا، رکورد آنچلوتی در تعداد پیروزی‌های متوالی مربی‌های تازه‌وارد جزیره را خواهد شکست.این دو تیم، تنها تیم‌های بی‌شکست فصل جاری هستند.

پیش‌بینی نتیجه بازی

کد 1405