بایر لورکوزن 2-0 دورتموند؛ بازگشت لورکوزن به صف مدعیان

بایر لورکوزن 2-0 دورتموند؛ بازگشت لورکوزن به صف مدعیان

وبسایت رسمی برنامه نود - در آخرین بازی روز شنبه بوندس لیگا بایر لورکوزن موفق به شکست دادن دورتموند شد.

به گزارش وبسایت نود، بایر لورکوزن در هفته ششم بوندس لیگا توانست دومین برد پیاپی خود در این رقابت ها را کسب کند. لورکوزن در حالی به مصاف دورتموند می رفت که در 5 بازی اول خود تنها 7 امتیاز کسب کرده بود و رقیبش 12 امتیازی بود.بازی در نیمه اول بسیار سریع دنبال شد اما عملکرد خوب بازیکنان لورکوزن در کارهای دفاعی و پرس شدید آن ها مانع از تهدید جدی دروازه برند لنو شد. در این نیمه در همان اوایل بازی روی ضربه سر چیچاریتو می رفت که دروازه دورتموند باز شود اما عکس العمل بورکی مانع از باز شدن دروازه شد و توپ به کرنر رفت. کرنر ارسالی را مهمدی با ضربه سر تبدیل به گل کرد.نیمه دو هم بازی همانند نیمه اول دنبال شد و دو تعویض توخل در ابتدای نیمه نتوانست تغییر چشم گیری در شیوه بازی دورتموند ایجاد کند. دوندگی های بی امان و خراب کردن توپ های بازیکنان دورتموند توسط هافبک های لورکوزن مانع از تهدید جدی روی دروازه لنو می شد. در همین حال روی ضد حملات بازیکنان دورتموند چند بار صاحب موقعیت شدند که در نهایت روی یکی از همین حرکات گل دوم لورکوزن به ثمر رسید.

شرح گل هادقیقه 10 (آدمیر مهمدی)

کرنر ارسالی چالهان اوعلو از سمت راست با ضربه سر مهمدی تبدیل به گل اول بازی شد. هنگام ضربه سر وایگل سر خورد و مهمدی به راحتی دروازه بورکی را گشود.

دقیقه 79 (چیچاریتو)

روی یک ضد حمله سریع و به زیبایی گل دوم لورکوزن به ثمر رسید. پاس عرضی چالهان اوعلو مقابل دروازه به خاویر هرناندز رسید و ضربه او دروازه بورکی را برای بار دوم گشود.

ترکیب دو تیم و آمار بازی

7899