الگری: غفلت بکنیم، امپولی تعطیلاتمان را خراب می کند

الگری: غفلت بکنیم، امپولی تعطیلاتمان را خراب می کند

وبسایت رسمی برنامه نود - یوونتوس فردا در چهارچوب هفته هفتم سری آ ایتالیا میهمان امپولی خواهد بود.

به گزارش وبسایت رسمی برنامه نود، امپولی که در رده نوزدهم جدول قرار گرفته میزبان صدرنشین ایتالیاست اما الگری اهمیتی به این موضوع نمی دهد. سرمربی بانوی پیر در خصوص این بازی می گوید:

فرصت اشتباه نداریم. وگرنه آن ها تعطیلات ما را خراب خواهند کرد. مطمئنا بازیکنانم هم نمی خواهند این اتفاق بیافتد. خوشحال می شوم که پیروز میدان باشیم. برای کسب سه امتیاز باید هم در دفاع و هم در حمله هماهنگ باشیم. آن ها به اینتر و لاتزیو باختند ولی بسیار خوب بازی کردند و مستحق باخت نبودند. ما نیز روز به روز پیشرفت می کنیم. همانگونه که دیدید هر چقدر در بازی با پالرمو ضعیف ظاهر شدیم، در برابر زاگرب عالی بودیم. تا پایان فصل نیاز به پیشرفت داریم. باید بازی به بازی بهتر شویم.

مکس الگری در خصوص ترکیب تیمش ادامه داد:

انتخاب بازیکنان چیزی جدای از سیستم بازی است. بازیکنان بر اساس قابلیت هایشان و اهداف ما انتخاب می شوند. گاهی اوقات فورواردی می خواهیم که رو به عقب هم خوب بازی کند و گاهی برعکس. هرنانس یکی از بهترین بازیساز های فصل پیش بود اما کارشناسان مرتب او را تخریب می کردند. من تنها لبخند می زنم وقتی می بینم که همان ها اکنون حضور او در ترکیب تیم را ضروری می دانند. هنوز در خصوص ترکیب تیمم تصمیم نگرفته ام و نمی دانم چه کسی قرار است کجا بازی کند.

سرمربی یوونتوس افزود:

این بازی برای من یادآور دیدار فصل گذشته با کارپی است. در آن بازی واقعا عصبانی بودم. چرا که حریف را دست کم گرفته بودیم. با این حال فردا با توجه به استراحت خوبی که داشتیم، آماده بازی خواهیم بود. همه بازیکنان در فرم خوبی قرار گرفته اند و انگیزه مناسب برای پیروزی و رفتن بازیکنان برای بازی های ملی وجود دارد.

1313