پاریسن ژرمن 2-0 بوردو، گل‌های کاوانی نجات بخش امری شد

پاریسن ژرمن 2-0 بوردو، گل‌های کاوانی نجات بخش امری شد

وبسایت رسمی برنامه نود - شاگردان اونای امری پس از شکست عجیب هفته گذشته، با هدف پیروزی در این دیدار خانگی پا به میدان گذاشتند.

به گزارش وبسایت نود، بازیکنان پاریس به زودی کنترل توپ و میدان را به دست گرفتند و با ارائه دیداری هجومی، اجازه فعالیت به حریف خود ندادند.

دقیقه 3: فرار دی ماریا از سمت چپ و ارسال تماشایی او توسط کاوانی به گوشه دروازه رفت تا پاریسی‌ها خیلی زود از حریف پیش بیفتند.

دقیقه 7: همکاری زیبای مونیر و لوکاس موقعیت مناسبی را در اختیار دی ماریا قرار داد اما این بازیکن موفق نشد به توپ رسد تا برای بار دوم پاریسی‌ها را به گل برساند.

دقیقه 15: ارسال زیبای ماتوئیدی برای کاوانی او را در موقعیت مناسبی قرار داد، ضربه سر این بازیکن از دروازه بان حریف رد شد اما پالوییس روی خط این توپ را برگرداند.

دقیقه 17: حرکت پا به توپ لوکاس دفاع حریف را به هم ریخت، اما پالوییس با ضربه ای که به توپ زد، توپ را از کنترل لوکاس خارج کرد اما ضربه او نزدیک بود تبدیل به گل به خودی شود که این اتفاق نیفتاد.

دقیقه 30: پاس زیبای لوکاس در گوشه زمین به کورزاوا رسید و ارسال این بازیکن به محوطه جریمه، با ضربه پشت پای فوق العاده ای که کاوانه به توپ زد به گل دوم پاریسی‌ها تبدیل شد.

دقیقه 41: یکی از معدود حملات بوردو رقم خورد و مالکوم می‌رفت تا ضربه تغییر جهت یافته ای را به شکل باد آورده ای به دست آورد اما آرئولا مانع این بازیکن شد تا دروازه بان پاریسن ژرمن نیز در این دیدار بیکار نباشد.

پاریسن ژرمن در نیمه نخست این دیدار برتری تمام و کمال بر حریف داشتند تا بوردو حرفی برای گفتن نداشته باشد و با خوش شانسی تنها با دو گل خورده به رختکن بروند.

دقیقه 50: پالوییس همچنان به عملکرد کابوس وارش در این دیدار ادامه می‌دهد. پاس به عقب او برای کاراسو می‌رفت تا در اختیار لوکاس قرار بگیرد اما کاراسو موفق شد زودتر از مهاجم برزیلی به توپ برسد تا دروازه‌اش توسط این مهاجم خطرناک تهدید نشود.

دقیقه 72: ضربه سر ضرب دی ماریا تبدیل به گل شد اما داور این گل را مردود اعلام کرد چراکه این بازیکن در آفساید قرار داشت.

دقیقه 85: دو بازیکن تازه وارد بوردو با همکاری زیبایی که داشتند، آرئولا را به خطر انداختند اما این دروازه بان با کمک مدافعین پاریسن‌ژرمن توانست دروازه‌اش را بسته نگاه دارد.

1899