مدیر برنامه های باکایوکو فاش کرد؛ منچستر یونایتد به دنبال جذب هافبک موناکو

مدیر برنامه های باکایوکو فاش کرد؛ منچستر یونایتد به دنبال جذب هافبک موناکو

وبسایت رسمی برنامه نود - مدیر برنامه های تیمو باکایوکو اعلام کرد که منچستر یونایتد یکی از چند تیمی است که برای جذب هافبک موناکو تلاش می کند.

به گزارش وب سایت نود، اخیراً گزارش هایی از تمایل یوونتوس به خرید این بازیکن 22 ساله هم منتشر شد.

بنا بر گزارشی که در پایگاه خبری Here Is The City منتشر شد، میشل بولی، مدیر برنامه های باکویوکو، آخرین اخبار مربوط به پیشنهادات و انتقال احتمالی این بازیکن را اینگونه بیان کرد:

مسئولان یوونتوس در تابستان امسال سه بازی باکویوکو را از نزدیک تماشا کردند. به غیر از این تیم، منچستر یونایتد، وست برومویچ و استوک سیتی هم تمایل خود را برای جذب او اعلام کرده اند. به تازگی از سوی باشگاه لستر سیتی تماس هایی برقرار شد. اما اولویت اول این بازیکن ماندن در موناکو است.

باکویوکو استعداد فوق العاده درخشانی دارد و بازی پا به توپ او هم فوق العاده چشمگیر است؛ آمار پاس های سالم این بازیکن در رقابت های فصل جاری لیگ یک فرانسه 88 درصد ثبت شده، و این در حالیست که وی به طور میانگین در هر بازی چهار حرکت تدافعی کامل هم داشته است. با وجودی که منچستر یونایتد در فصل نقل و انتقالات تابستان امسال بازیکنان برجسته و خوبی را جذب کرد، اما همچنان در جستجوی یک هافبک برای زوج پول پوگبا می باشد.

2081