مدافع بحرینی تیم النصر اخراج شد

مدافع بحرینی تیم النصر اخراج شد

مسوولان باشگاه النصر سعودی هنوز دلیل اخراج این بازیکن را اعلام نکرده اند اما به نوشته نشریه الجزایری الصباح ، حسین بابا اخیرا در مصاحبه ای اقدام نظامی آل سعود علیه مردم یمن را نکوهش کرده بود.

این نشریه پیش بینی کرده است که حسین بابا شیعه مذهب که درسالهای اخیر یار ثابت تیم ملی فوتبال بحرین بوده از این پس ممکن است از حضور در تیم ملی این کشور نیز محروم شود.

این در حالی است که خالد شراحیلی دروازه بان بد اخلاق تیم الهلال ( حریف تیم پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا ) در یک درگیری لفظی ،یکی از شهروندان سعودی را تهدید به قتل کرده است .

شبکه بی ان اسپورت قطر شنبه شب لحظاتی از درگیری شراحیلی با راننده یک خودرو در بزرگراه شهر مدینه را نشان داد که در این فیلم دروازه بان خشمگین الهلال درحال فحاشی به این شهروند سعودی بود .

این شهروند گفته که موضوع تهدید به قتلش توسط شراحیلی را به مرکز پلیس شهر مکه اطلاع داده است اما رییس پلیس این مرکز درجواب به او گفته که این موضوع بعد از بازی الهلال با نماینده ایران رسیدگی خواهد شد.

خالد شراحیلی پیش از این به دلیل دوپینگ ( استفاده از مواد نیروزا ) به مدت ۶ ماه ازحضور در میادین ورزشی محروم شده بود که این محرومیت حدود یک ماه پیش به پایان رسید.