عضو ارشد اتحادیه فوتبال انگلیس: ونگر کاملاً منطبق بر معیارهای ماست

عضو ارشد اتحادیه فوتبال انگلیس: ونگر کاملاً منطبق بر معیارهای ماست

وبسایت رسمی برنامه نود - یک عضو ارشد اتحادیه فوتبال انگلیس آرسن ونگر را گزینه ای مناسب برای هدایت تیم ملی این کشور می داند.

به گزارش وب سایت نود، مارتین گلن که یکی از مقامات ارشد اجرایی اتحادیه فوتبال است، در مورد آرسن ونگر به عنوان یکی از گزینه های احتمالی برای هدایت سه شیرها، اظهار نظر کرده و او را جانشین شایسته ای برای سم آلاردایس می داند.

سم آلاردایس سرمربی مستعفی انگلیس تنها 67 روز پس از انتخابش به عنوان جانشین روی هاجسون، با توافقی دو طرفه با اتحادیه فوتبال انگلیس از سمت خود کناره گیری کرد. بلافاصله اتحادیه فوتبال انگلیس، گرت ساوت گیت مربی تیم زیر 21 ساله های انگلیس را به عنوان مربی موقت انتخاب کرد. قرار است گرت ساوت گیت در چهار بازی آینده به عنوان مربی تیم ملی روی نیمکت انگلیس بنشیند.

مارتین گلن در پاسخ به سئوالات متعدد خبرنگار گاردین مبنی بر احتمال مربیگری آرسن ونگر در تیم ملی انگلیس، اینگونه توضیح داد:

ابتدا باید بگویم ونگر یکی از مربیانی است که کاملاً منطبق بر معیارها و استانداردهای ماست. فعلاً فقط می توانم بگویم که ونگر هم یکی از گزینه های مورد نظر ماست.

عضو ارشد اتحادیه فوتبال انگلیس به دفاع از تصمیم دو ماه پیش این اتحادیه در مورد انتخاب سم آلاردایس به عنوان سرمربی تیم ملی پرداخت؛ استدلال مارتین گلن هم سابقه کاری سم آلاردایس بود که هیچ نقطه تاریک و مبهمی در آن مشاهده نمی شد:

در جریان تحقیق و تفحص لورد استیونز پیرامون فساد در فوتبال در سال 2006، آلاردایس هم مورد بازجویی قرار گرفت اما هیچ جرم یا تخلفی متوجه او نشد. همه می دانستند که سم آلاردایس یک مربی شناخته شده در سطح جهانی است. بنده به صراحت اعلام می کنم مسئولیت انتخاب آلاردایس به عنوان مربی تیم ملی انگلیس را کاملاً بر عهده می گیرم اما به هیچ وجه مسئول کارها و رفتار او نیستم.

2081