کایخون: باور نمی‌کنم به تیم ملی دعوت شده‌ام

کایخون: باور نمی‌کنم به تیم ملی دعوت شده‌ام

مهاجم ناپولی از دعوت به تیم ملی کشور شوکه شده است.

به گزارش کاپ،، خوسه کایخون، مهاجم ناپولی به حدی از دعوت به تیم ملی اسپانیا شوکه شده که تا مدت‌ها خبر هم‌تیمی‌اش مبنی بر حضور در جمع لاروخا را باور نمی‌کرد!

 بازیکن سابق رئال‌مادرید در این باره گفت: انتظار نداشتم با وجود این همه بازیکن خوب به تیم ملی دعوت شوم. امیدوارم به روند فعلی ادامه دهم. این دعوت نتیجه چندسال کار و تلاش مداوم من بود. در خانه نشسته بودم که زنگ تلفنم به صدا درآمد و  پپه رینا خبر دعوت شدنم به تیم ملی را اعلام کرد. از شدت ناباوری حرفش را باور نکردم اما چند دقیقه بعد دوباره به او زنگ زدم و از این بابت از او تشکر کردم.رینا در تمام سال‌های همبازی بودن با من، مدام حمایتم کرده و بارها می‌گفت دیر یا زود به تیم ملی دعوت می‌شوم و نباید از این بابت نگران باشم.رینا به مرور زمان در رختکن تیم نقش کلیدی‌تری یافته و برای من یک دوست خیلی خوب محسوب می‌شود. 

کایخون درباره اوضاعش در ناپولی ادامه داد: اینجا شرایطی شبیه اسپانیا دارم. خانواده‌ام در ناپل راضی هستند و پسر دو و نیم ساله‌ام علاوه بر تماشای هم بازی‌های من گاهی برای حمایت به ورزشگاه سن‌پائولو می‌آید. اتحاد زیادی در تیم وجود دارد. شاید در نگاه اول، ساری، سرمربی تیم مربی سخت‌گیر و اخمویی به نظر برسد اما وقتی هر روز با او کار کنید، متوجه اخلاق خوب و جالبش می‌شوید. این مربی مدام لبخند را روی چهره ما می‌آورد و خیلی زیاد سیگار می‌کشد. به طور کلی خانواده ما در ناپولی دوستان زیادی دارد. 

 او در پایان درباره گونسالو ایگواین که این تابستان از ناپولی جدا شد، اظهار داشت:  او بازیکن بزرگی است که فصل قبل 36 گل برای ما به ثمر رساند اما در حال حاضر میلیک و گابیادینی به خوبی جای خالی گونسالو را پر کرده‌اند و بی‌گمان دستاوردهای بزرگی برای تیم رقم می‌زنند.