چمنیان: عراق ژاپن را شکست داده اما ما قهرمانی می خواهیم

چمنیان: عراق ژاپن را شکست داده اما ما قهرمانی می خواهیم

سرمربی تیم فوتبال نوجوانان گفت: انشاالله بچه های ما با اراده و انگیزه بتوانند از فینال هم پیروز و سربلند بیرون بیایند.

به گزارش کاپ، عباس چمنیان درباره فینال قهرمانی آسیا مقابل عراق اظهار داشت: قطعا این روحیه تیمی در سایه تلاش مدیریت و کادر فنی تیم است. بودن در شرایط مسابقه خیلی سخت است مخصوصا در این تورنمنت که حکم فینال را دارد. از بازی با عربستان که کار خیلی سخت بود. بعد از آن بازی به بازی شرایط سخت را پشت سر گذاشتیم این میسر نبود جز با انسجام تیم.

وی افزود: ما کره شمالی را توانستیم با همه توانمندی  هایش کنترل کنیم و موقعیت های گل را به وجود آوریم تقریبا شرایط خوب بود. ما در خود بازی استحقاق این را داشتیم که با برد از میدان خارج شویم اما شرایط طوری بود که به پنالتی کشیده شد. آقای مرادی خیلی کمک کرد. کادر فنی هم کمک کرد. توانستند پنالتی ها را به گل تبدیل کنند و علی غلامزاده هم با روحیه بود. با قضاوتی که داور ازبکی داشت، غلامزاده روحیه اش را حفظ کرد و توانست پنالتی را تبدیل به گل کند.

سرمربی تیم نوجوانان تصریح کرد: نکته جالب را بگویم ما قبل از اینکه به مسابقات هند اعزام شویم در بازی های تدارکاتی و اردوهای تهران روی پنالتی زیاد کار کردیم. بازیکنان در شرایط عادی نشان دادند که می توانند به برتری برسند. در تمرینات دوستانه ما پنالتی را تمرین نکردیم. با شناختی که از غلامزاده داشتیم و ضربات را خوب می زد و روحیه خیلی بالایی داشت او را در نفرات ضربه زننده گذاشتیم.

چمنیان در پایان گفت:تیم عراق تیم سخت و با کیفیتی است. قطعا این توانایی را داشته که به فینال رسیده است. ژاپن یکی از بهترین تیم های این تورنمنت بود. عراق توانست با قاطعیت 4 بر 2 ژاپن را شکست دهد و این نشان دهنده کیفیت بالای تیم عراق است. اما انشاالله بچه های ما با اراده و انگیزه بتوانند از این مسابقه هم پیروز و سربلند بیرون بیایند.