ابراز رضایت امری از عملکرد بن عرفا در تمرین

ابراز رضایت امری از عملکرد بن عرفا در تمرین

وبسایت رسمی برنامه نود - با وجود مدت زمان کمی که برای حاتم بن عرفا وجود داشت تا توانایی‌هایش را نشان دهد، با این حال اونای امری عملکرد این بازیکن را ستود.

به گزارش وبسایت نود، اونای امری اشتیاق و تلاش بالای حاتم بن عرفا در تمرینات پاریسی‌ها را ستود و اعلام کرد که احتمالا این بازیکن در دیدار شنبه این تیم مقابل بوردو در ترکیب پاریسی‌ها خواهد بود. بن عرفا پس از دیدار پاریسن‌ژرمن و سنت اتین که با نتیجه 1-1 به پایان رسید، هیچ گاه در ترکیب این تیم به میدان نرفت، او همچنین دیدار آخر پاریسی‌ها در لیگ قهرمانان اروپا را نیز به دلیل مصدومیت از دست داد اما به نظر می‌رسد تلاشش برای بازگشت به میادین بی جواب نمانده است. اونای امری در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار شاگردانش مقابل بوردو گفت:

حاتم روز دوشنبه به دلیل مصدومیت با ما تمرین نکرد اما روز پنجشنبه تلاش خوبی در تمرین از خود نشان داد، بسیار مهم است که او خودش را به خوبی آماده حضور در ترکیب کند، او نیز مانند سایر بازیکنان دوست دارد در ترکیب ثابت تیم باشد، شاید برای دیدار فردا در ترکیب ابتدایی تیم قرار داشته باشد. پس از اینکه تعدادی از بازی‌ها را از دست داد، باید به سختی تمرین کند تا در شرایط آمادگی خوبی قرار بگیرد، با این حال پس از جلسه تمرینی فردا ترکیب مورد نظرمان را انتخاب خواهیم کرد.

بن عرفا تنها بازیکنی نیست که در این فصل به تیم پاریسی پیوست و برای حضور در ترکیب این تیم به مشکل خورد، علاوه بر او خسه رودریگز، مونیر و کریچوویاک نیز به پاریسن‌ژرمن پیوستند اما راهی به ترکیب اصلی این تیم پیدا نکردند، با این حال امری با ابراز رضایت از عملکرد این چهار بازیکن اعلام کرد که آن‌ها برای نشان دادن توانایی‌هایشان تنها به زمان احتیاج دارند، او در این رابطه افزود:

بازیکنان جدیدی که به ما ملحق شدند نیاز به زمان دارند تا با هم تیمی‌های جدیدشان هماهنگ شوند و آماده حضور در ترکیب اصلی تیم شوند. از بازیکنانی که به خدمت گرفته‌ایم رضایت کامل دارم چراکه آن‌ها به سختی تلاش می‌کنند و احترام زیادی برای مربیان و هم‌تیمی‌های خود قائلند. برخی از بازیکنان از دیگران بیتر بازی می‌کنند اما اینجا هستم تا تیم یک دستی را تشکیل دهم، برخی زودتر از بقیه با تیم هماهنگ می‌شوند، با این حال همه چیز روند عادی‌اش را طی می‌کند.

1899