توخل: دلیل عدم دعوت کاسترو را درک نمی کنم؛ داشتن چنین بازیکنی رؤیای هر مربی است

توخل: دلیل عدم دعوت کاسترو را درک نمی کنم؛ داشتن چنین بازیکنی رؤیای هر مربی است

وبسایت رسمی برنامه نود - سرمربی تیم فوتبال بورسیا دورتموند با اطمینان صد در صد مدعی شد که هافبک تیمش پس از شروع بسیار عالی در فصل جاری، به تیم ملی آلمان بازخواهد گشت.

به گزارش وب سایت نود، توماس توخل به سرمربی تیم ملی آلمان گوشزد کرد که باز هم به سادگی از کنار نام گونزالو کاسترو عبور کرده و از این هافبک خلاق برای حضور در تیم ملی دعوت به عمل نیاورده است.

یواخیم لوو اسامی بازیکنان دعوت شده به تیم ملی برای برگزاری دیدارهای مرحله انتخابی جام جهانی 2018 روسیه را اعلام کرد که باز هم نامی از کاسترو هافبک توانمند دورتموند در میان بازیکنان دعوت شده به چشم نمی خورد.

کاسترو بهترین، و یا حداقل یکی از بهترین، بازیکنان دورتموند در فصل جاری بوده که با 9 بازی و 3 گل زده آمار بسیار موفقی را از خود به جا گذاشته، و تصور بسیاری از فوتبال دوستان بر این بود که کاسترو در این مرحله جزء فهرست مردان یواخیم لو خواهد بود که چنین اتفاقی نیفتاد. بدین ترتیب انتظار کاسترو برای انجام نخستین بازی ملی پس از نوامبر 2007 همچنان ادامه خواهد داشت.

اما توماس توخل ظاهراً به خاطر دعوت نشدن این هافبک به تیم ملی ناراضی به نظر می رسد؛ ناراحتی توخل به حدی بود که در نشست خبری پیش از دیدار روز شنبه با بایر لورکوزن، پیرامون این مسئله هم صحبت کرد:

صد در صد از این بابت مطمئن بودم که کاسترو به تیم ملی دعوت خواهد شد زیرا عملکرد او طی یک دوره زمانی نسبتاً طولانی فوق العاده خوب بود. وقتی فهرست بازیکنان دعوت شده را مشاهده کردم و نام کاسترو را در میان آنها ندیدم، بسیار ناامید شدم.

توخل در ادامه به ویژگی های اخلاقی و رفتار حرفه ای کاسترو هم اشاره کرد و گفت:

او بازیکن بسیار محبوبی در تیم ماست. وی بازیکن بسیار بامتانت و البته به لحاظ فنی باکیفیتی است. کاسترو بازیکن کاملاً حرفه ای است؛ داشتن چنین بازیکنی که قابل اطمینان بوده و همیشه در خدمت تیم بازی می کند، رؤیای هر مربی است. کاسترو. تا به حال حتی در یک جلسه از تمرینات تیم هم غیبت نداشته و همیشه بازیکنی پرتلاش در تمرینات تیمی است.

2081