وید بارت: داوید ویا بازیکن کاملی است

وید بارت: داوید ویا بازیکن کاملی است

به گزارش ورزش 11، نیویورک سیتی در تمامی فصل تیم خطرناکی برای رقبا بوده است و هوستون دینامو انتظار چالش بزرگی را در برابر سیتیزن ها می کشد.

ستاره ی سیتیزن ها فرانک لمپارد به دلیل مصدومیت به بازی نمی رسد اما آن ها می توانند از داوید ویا و آندره آ پیرلو استفاده کنند البته که سیتی بازیکنان جوان خوبی را نیز در ترکیب خود دارد.

سرمربی موقت هوستون دینامو وید بارت در آستانه ی بازی با نیویورک سیتی می گوید:

می دانیم که باید انتظار چه چیزی را بکشیم. اما بارها گفتم که شاید بدانی که باید انتظار چه چیزی را داشته باشی اما شکست دادنش یک چیز متفاوت است.

داوید ویا به شدت موقعیت های زیادی را ایجاد می کند او به تمیش گل و پاس گل هدیه می کند و می تواند حملات را بسازد. شاید مهم ترین مسئله ی درباره ی او این است که او بازیکنی کامل است.

تیم هایی هستند که همیشه یک کار را تکرار می کنند نمی خواهم بگویم آن ها بدین شکل بازی می کنند اما بعضی مواقع انتخاب هایشان محدود می شود. آن ها مربی خوبی دارند در تیمشان خیلی موارد را تنظیم کرده است. در این لیگ تنظیم کردن تیم بسیار بسیار مهم است. پاتریک به تیم آمد و کارش را خیلی خوب انجام داد. تیم او به سبکی بسیار موثر بازی می کند.

 

هموطن داوید ویا رائول رودریگز -مدافع وسط تیم دینامو- معتقد است که داوید ویا شایسته ی دریافت جایزه ی بهترین بازیکن هفته بود. نیویورک سیتی بیشترین گل را در لیگ ام ال اس به ثمر رسانده و داوید ویا نیز با 19 گل عملکرد بسیار خوبی را داشته است.

حتی اگر دفاع آن ها خیلی قدرتمند نباشد معنیش خیلی بد نیست.  هر تیمی که 5 بازی قبل از اتمام فصل به پلی آف برسد تیم متعادلی است.