خلدون المبارک: برای رسیدن به اهدافمان گواردیولا را نیاز داریم

خلدون المبارک: برای رسیدن به اهدافمان گواردیولا را نیاز داریم

اظهار نظر درخور توجه مالک اماراتی منچسترسیتی

خلدون المبارک: برای رسیدن به اهدافمان گواردیولا را نیاز داریم

مالک و رئیس و طراح برنامه‌ اماراتی باشگاه منچسترسیتی در گفت‌وگویی تاکید کرد که برای تحقق اهداف تیمش به گواردیولا نیاز دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس، خلدون المبارک مالک 40 ساله و اماراتی و بازرگان باشگاه فوتبال منچسترسیتی در گفت‌وگویی اظهار داشت که او برای تیم اول بزرگسالانش، گواردیولا را می‌خواهد.

المبارک که رئیس منچسترسیتی هم هست در این ارتباط گفت: تیم من در راستای تحقق اهدافی که برایش طراحی کرده‌ام، به مدیری چون گواردیولا نیاز دارد، البته مانوئل پلگرینی هم سرمربی بزرگی است و کمک فراوانی به بازیابی تیم کرد، اما گواردیولا در شرایط حاضر، بیشتر به ما کمک می‌کند.

او ادامه داد: من به گواردیولا سالانه نزدیک به 30 میلیون دلار خواهم داد. مطمئن هستم که او پیشنهاد کلان من را رد نمی‌کند. من در باشگاهم امکانات خوب و کم نظری را پدید آورده ام و هر کسی آرزو دارد که با وجود این امکانات به کار کردن بپردازد.

گفتنی است که خلدون المبارک، متولد ابوظبی پایتخت امارات متحده عربی است. او تا مقطع دکترای اقتصاد و امور مالی در دانشگاه‌های ماساچوستس ایالات متحده تحصیل کرد و پس از آن به امور ساخت و سازهای بسیار کلان از جمله در حوزه ساختمان‌های 100 طبقه (دو برابر بلندتر از مرتفع‌ترین ساختمان‌های تهران) روی آورد.

المبارک همچنین مدیر فروش شرکت ملی نفت ابوظبی هم هست.

این مرد مولتی میلیاردر عرب، با خرید تیم میان‌جدولی منچسترسیتی، توانست آن را به تیمی مدعی در سطح اروپا و جهان بدل کند.